Onderwerp: cupcakes herfst, koeien, dieren en piraten
Hallo allemaal, ik ben vanavond voor het eerst even wat foto's aan het plaatsen. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden...
groetjes

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cupcakes herfst, koeien, dieren en piraten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal, ik ben vanavond voor het eerst even wat foto's aan het plaatsen. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden...
groetjes

Ze zijn leuk! Daar heb je vast heel veel werk aan gehad, maar ze zijn echt geweldig!
Wat heb je gebruikt voor het egeltje en de molshopen? Is echt een heel leuk effect..
Dank je wel! De stekeltjes van de egeltjes heb ik gemaakt met de Sugarcraftgun en de molshopen heb ik gemaakt zoals Wendy het aangeeft in haar boek. Ik heb de rand wat ruw gemaakt (voor het aarde effect) met de FMM Flute/Vein Tool.
wat zijn ze LEUK !!
Allemaal leuk, maar je 1e foto is mijn favoriet, ze mooi én leuk !!
ze zijn allemaal leuk en zo netjes afgewerkt! vaker plaatsen hoor 
Super strak, heel gaaf allemaal!
Zo leuk! Ik ben wel helemaal verliefd op je egeltjes, zo schattig! Wat zeg ik? Ze zijn allemáál schattig!!!
Oh wat een leukerds allemaal! En netjes inderdaad.
Gewoon vaker posten hoor.
Bedankt voor alle leuke reacties! Erg leuk om te horen... 
Ik vind ze super leuk. Ze zijn erg netjes en strak.
Wat zijn ze netjes en strak en wat een sprekende kleuren. Daarbij zijn ze ook nog eens heel, heel erg leuk!!!
Prachtig!
Geweldig!
wat een schattige cc's, ze zijn echt allemaal even leuk
Heel erg leuke cc!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cupcakes herfst, koeien, dieren en piraten