Onderwerp: Koekjesparade
De laatste maanden de nodige koekjes gemaakt, hierbij een koekjesparade...
KOEKJES SEPTEMBER:
Bloemkoekjes voor de traktatie van mijn oudste dochter, op haar verzoek zijn de cupcakes verder niet versierd met marsepein (vindt ze niet lekker), botercème of royal icing...
Voor de meesters en juffen een koekje in de vorm van een potlood...
Met haar feestje wilde ze graag naar de film van Mees Kees, dus graag ook koekjes in dat thema...
KOEKJES OKTOBER
Met de herfstvakantie zijn we een weekje naar Brabant geweest om mijn ouders te helpen met het bouwen van de nieuwe caravan. Tussen het klussen door wordt er veel koffie gedronken dus heb ik, aangezien we midden in het bos zaten, koekjes gemaakt in de vorm van eikeltjes, herfstblad en paddenstoelen. Schaaltje was snel leeg...
Natuurlijk kunnen de pompoen koekjes en Scarry Jacks in deze maand niet ontbreken...
En toen was het alweer november....
KOEKJES NOVEMBER
Op de school van de meiden ondersteunen we elk jaar een goed doel waarvoor met diverse acties geld wordt opgehaald. Dit haar ondersteunen we de Stichting Madalief. De meiden hebben nu het idee opgevat dat ik dan maar koekjes moet bakken die zij dan gaan verkopen..... Welnu, hier het voorbeeld van de koekjes die ik dit jaar vast nog een keer of tig zal gaan maken. Maar goed, ze zijn ook heel leuk om een eenvoudige bon op te vrolijken...
Tot slot de traktatiekoekjes voor het zoontje van een collegaatje...
Smakelijke groeten,
Ingeborg