Onderwerp: cakepop(pietjes)
ik had via een bericht hier op het forum een voorbeeld gezien en vond ze erg leuk .meiden net voor de buis met hun cakepietje naar de sint kijken dit zijn ze geworden
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cakepop(pietjes)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik had via een bericht hier op het forum een voorbeeld gezien en vond ze erg leuk .meiden net voor de buis met hun cakepietje naar de sint kijken dit zijn ze geworden
Die zien er gezellig uit 
heb je nog een close up foto ?
heb nog van 1 een close-up foto gemaakt
Wat een leukerds, hoe heb je het haar gemaakt, wil ook zoiets maken voor m'n stagiaires op school.
hoi vonn
dankje
ik heb het haar gewoon met een knoflookpers gemaakt
gr
hoi vonn
dankje
ik heb het haar gewoon met een knoflookpers gemaakt
gr
Hoi miep,
Wat een goed idee, en heb je dan gewoon fondant gebruikt en hoe heb je het vast gezet? Sorry voor de vele vragen
hoi vonn
het is allemaal marsepein ik heb een beetje poedersuiker met water gemaakt .succes met maken
hoi vonn
het is allemaal marsepein ik heb een beetje poedersuiker met water gemaakt .succes met maken
Dank je wel.
echt super leuk!
Ze zijn heel leuk! Ik ga ze morgen ook maken met mijn meiden denk ik.
Hihi Leuk zeg!!
En die oorbellen.... super! Ff een vraagje over de foto zelf. Hoe heb je die rand erop gekregen?? Via mijn album zelf?? Ik zie vaker dat er via mijn album geplaatst wordt en dat er 4 foto's bij elkaar staan. Vraag me af hoe men dat doet...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cakepop(pietjes)