1

Onderwerp: custers bakmixen

Hallo medebaksters
Ik ben op taart en trend geweest, en daar stond een stand van de bakwinkel uit maasbracht, deze verkocht custers bakmixen, en ik moet zeggen dit is echt heerlijke bakmix dus nu mijn vraag.
Weet iemand waar ik dit merk  nog meer kan kopen, want maasbracht ligt niet echt bij mij in de buurt ( zuid holland)
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, nu rijden we zo 1x per maand naar maasbracht om spulletjes te halen wat natuurlijk levensgevaarlijk is want dan zie ik zoveel meer leuke dingen
en op laten sturen vind ik eigenlijk zonde van de verzendkosten
en eerlijk is eerlijk een taartwinkel binnenhuppelen is toch ook wel erg leuk.

2 Laatst bewerkt door taartenprinsesje (16-11-2012 18:17)

Re: custers bakmixen

Ik weet niet waar je woont in zuid holland maar taartencentrum.nl in zoetermeer verkoopt ook sommige custers bakmixen, erg lekker!

Overigens is laten opsturen misschien wel goedkoper dan iedere keer naar maasbracht rijden? ;)

Ik heb je overigens even gemeld, dit is de verkeerde rubriek voor je vraag

I never met a calorie I didn't like....

3

en denk je dat binnenhuppelen bij een taartwinkel minder kost dan  op laten sturen? :D
plus de reis er naar toe :|

ik heb ook een zak mix gekocht op de T&T, maar nog niet geprobeerd, ben dus benieuwd .

maar ik denk dat het hun eigen merk is, dus vraag het henzelf :Y

4

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

taartenprinsesje
dank je wel ik woon vlakbij rotterdam dus dat is meer in de buurt, ik kan hun altijd bellen en vragen

oma kneeltje
ja op laten sturen is goedkoper haha het is eerder de tijd die ik eraan kwijt ben dan de kosten van het rijden
ik heb van hun mix gevuld speculaas gemaakt en vorige week appeltaart ik kan je vertellen het is heeeeeeeerlijk
dus ik ben benieuwd naar jou ervaring ( ik ben om )

6

oei dribbeltje, je brengt me in de verleiding direct een taart in de oven te gooien ;)
en dat wil ik niet, want dan moet ie ook opgegeten :x
en eigenlijk mag ik dat niet :D  :D .

maar ik laat het je weten als ik geproefd heb :Y

7 Laatst bewerkt door dribbeltje (17-11-2012 16:04)

:) en lekker ruiken dat het dan doet  :Y  :x
mag je ook niet een klein hapje proeven?
tis tenslotte wel weekend hihihi ( uhm al maakt het hier niet uit welke dag we leven hoor )

8

klopt, maar heb al te veel (kleine en grote) hapjes geproefd deze week :D