Onderwerp: cupcakes onder elkaar in de oven?
op een plaat past maar 1 cupcake blik kan er dus geen 2 naast elkaar zetten zou onder elkaar ook gaan? of is de warmte in de oven dan niet goed?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » cupcakes onder elkaar in de oven?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
op een plaat past maar 1 cupcake blik kan er dus geen 2 naast elkaar zetten zou onder elkaar ook gaan? of is de warmte in de oven dan niet goed?
Ja hoor, als je hetelucht functie gebruikt, kan je makkelijk onder elkaar bakken.
Ja hoor, als je hetelucht functie gebruikt, kan je makkelijk onder elkaar bakken.
Zou idd wel moeten kunnen, maar mijn ervaring is dat het tussen de platen toch minder heet wordt. Ik kan het wel maar dan moet ik na 3/4 van de tijd de platen omwisselen
Ik heb siliconen vormen gekocht (dacht bij de Aldi). 1 heb heel gelaten en de tweede bij geknipt zodat hij er toch naast past. Ipv 12 cupcakes passen er nu 20 in mn oven. Misschien een tip.
Het KAN wel, maar je moet ze op de helft om wisselen van plek, anders krijgt de een meer hitte en is de ene te gaar en de andere net niet helemaal.
Tenminste, dit is mijn ervaring. Voor de zekerheid zou ik ze dan gewoon omwisselen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » cupcakes onder elkaar in de oven?