Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » ouderwetse typemachine
Pagina's 1
Waarom zie ik mn foto nou niet?
superleuk!
Leuk gemaakt , maar volgens mij wel 3D, dus ik meld je even...
Ja, maar deze rubriek is toch om te showen?
Ja, maar deze rubriek is toch om te showen?
Ja je hebt deze mooie taart alleen in de verkeerde rubriek gezet, dit is een 3d taart, en daarom heeft ze je gemeld zodat je naar de goede rubriek wordt verplaatst en mensen dus sneller jou taart zullen vinden
heel knap gemaakt!
taartenvanikje schreef:Ja, maar deze rubriek is toch om te showen?
Ja je hebt deze mooie taart alleen in de verkeerde rubriek gezet, dit is een 3d taart, en daarom heeft ze je gemeld zodat je naar de goede rubriek wordt verplaatst en mensen dus sneller jou taart zullen vinden
Dat is prima hoor. Ik dacht alleen dat in deze rubriek alles geshowed mocht worden. Maar dat is blijkbaar niet zo
gaaf gedaan!!! mooie frisse kleuren
Heel mooi
x-linnie-x schreef:taartenvanikje schreef:Ja, maar deze rubriek is toch om te showen?
Dat is prima hoor. Ik dacht alleen dat in deze rubriek alles geshowed mocht worden. Maar dat is blijkbaar niet zo
Dat is wel zo. Maar dit is geen enkellaags taart. In de taarten parade plaats je een enkel laags taart. De stapel rubriek is ook een parade waar je alleen stapeltaarten kunt plaatsen. En hetzelfde geldt voor 3d. In de 3d parade plaats je 3 taarten.
Hetzelfde geldt voor koekjes, cupcakes en suikerwerk.
Elk soort taart/gebak heeft zijn eigen parade.
x-linnie-x schreef:taartenvanikje schreef:Ja, maar deze rubriek is toch om te showen?
Dat is wel zo. Maar dit is geen enkellaags taart. In de taarten parade plaats je een enkel laags taart. De stapel rubriek is ook een parade waar je alleen stapeltaarten kunt plaatsen. En hetzelfde geldt voor 3d. In de 3d parade plaats je 3d taarten.
Hetzelfde geldt voor koekjes, cupcakes en suikerwerk.
Elk soort taart/gebak heeft zijn eigen parade.
Oh en super mooi gemaakt hoor!!!
[MOVE] -> 3D dus
Leuk!!
[MOVE] -> 3D dus
Hoe kan ik m hier werktuigen?
[MOVE] -> 3D dus
Hoe kan ik m hier wegkrijgen?
Hij is door Karin09 verplaatst naar 3D, daar hoef je zelf niks meer voor te doen.
wat grappig zeg
leuke taart
wat een werk
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » ouderwetse typemachine