Onderwerp: Riviere Maison.......met rand filigree border en rieten harten...
Even iets anders....
Gevuld met aarbeienbavarois, aardbeien en slagroom.
Hier komtie:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Riviere Maison.......met rand filigree border en rieten harten...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Even iets anders....
Gevuld met aarbeienbavarois, aardbeien en slagroom.
Hier komtie:

Helemaal leuk!!
wow !!!!!! gaaf
Wow, knap zo die lijntjes, daar moet je een vaste hand voor hebben (die raampjes bijv.).
heel erg mooi gedaan
en zo strak ook
Mooi! 
Wow, knap zo die lijntjes, daar moet je een vaste hand voor hebben (die raampjes bijv.).
Dankje!!!! maar het valt mee, stukjes zwart fondant een beetje hard laten worden en er dan voorzichtig op leggen, met een mesje hier en daar wat recht duwen, en het is strak....
Bedankt voor de tip m.b.t. beetje hard laten worden van de lijntjes, dat maakt het wat makkelijker ws.
Maar het blijft knap hoor.
Ohhhh helemaal geweldig! Ik ben helemaal weg van RM, dus deze taart gaat ook op mijn lijstje! Helemaal super!!!

Dankjewel allemaal voor de leuke reacties!!!!
Ohhhh helemaal geweldig! Ik ben helemaal weg van RM, dus deze taart gaat ook op mijn lijstje! Helemaal super!!!
![]()
Zet gerust op je lijstje... dan zie ik je taart wel langs komen hier 
mooi!, lekker rustig, en toch heel chique met dat roze erbij! 
Dankje, je ziet erg weinig van RM, dus het was even denken voor me, maar vond hem ook wel mooi geworden....
Dankje, je ziet erg weinig van RM, dus het was even denken voor me, maar vond hem ook wel mooi geworden....
oeps sprry 2x..... 
oeps sorry 2x..... 
Erg leuk gedaan met de accesoires erbij
En super strak die lijntjes!
Mooi
Erg leuk
Dankjewel!!

Oh.. die rieten hartjes zijn leuk! Dat zal een heel gepuzzel zijn geweest om die zo te maken.
Oh.. die rieten hartjes zijn leuk! Dat zal een heel gepuzzel zijn geweest om die zo te maken.
Nee hoor..... heel makkelijk, je maak eerst een hartje van die kleur, en dan pak je de sugargun.
Met de disc die een platte sliert maakt, maak je allemaal platte slierten over elkaar heen...
Snap je m'n verhaal
??
leuk!
thanks!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Riviere Maison.......met rand filigree border en rieten harten...