Re: Varkens in de modder
hoe heb je de ganache zo gekregen dat het echt van de bewegingen lijkt te golven? Trekt bij mij altijd recht....erg leuk taartje
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Varkens in de modder
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoe heb je de ganache zo gekregen dat het echt van de bewegingen lijkt te golven? Trekt bij mij altijd recht....erg leuk taartje
Wat super cool! Deze gaat ook op mijn to do list!
geweldig leuk taartje 
Wat grappig om na zo'n tijd een van mijn taarten weer te zien
De ganache heb ik met een lepel een soort van rond geroerd.
Leuk om nog reacties te krijgen 
ik vindt hem geweldig
ik hou van chocolade
En zelfs in 2013 wordt er nóg naar je taart gekeken om te bewonderen en inspiratie op te doen
Ik vind hem geweldig en zo leuk versiert !!!!!!!
En zelfs in 2013 wordt er nóg naar je taart gekeken om te bewonderen en inspiratie op te doen
![]()
Ik vind hem geweldig en zo leuk versiert !!!!!!!
Dank je wel! Leuk om te lezen!
Paola , zou ik zo vrij mogen zijn om je taartje , op mijn manier (ik heb nóg nooit geboetseerd en heel weinig taarten gemaakt), na proberen te maken??? 
Superleuk en wat een prachtig geboetseerde varkentjes!
Paola , zou ik zo vrij mogen zijn om je taartje , op mijn manier (ik heb nóg nooit geboetseerd en heel weinig taarten gemaakt), na proberen te maken???
Natuurlijk mag dat
Ik heb ook het idee niet zelf verzonnen en mijn inspiratie van internet gehaald 
Succes met je taart hoor!
ow.. en van mij ook nog een vraag..
je hebt een kapsel gebakken en gevuld en dan? heb je hem toch rondom nog afgesmeerd? of alleen bovenop de ganache en aan de zijkant kitkat (moet daar geen 'plaksel' tussen?)
dit is echt 100% een taart voor mijn broer, chocolade en zo min mogelijk fondant (de biggetjes eten de kleine kids wel op die er zijn
)
mooi geboetseerd ook!
groetjes,
ellen
Oh leuk Paola!!!!
Ga direct beginnen!!!! 
Ik vind hem ook echt super leuk! Laatst vroeg een collega mij of ik ook zo'n taart wilde maken, dus ik denk dat ik er binnenkort ook aan mag beginnen. Maar die van jou is wel echt heel leuk 
ow.. en van mij ook nog een vraag..
je hebt een kapsel gebakken en gevuld en dan? heb je hem toch rondom nog afgesmeerd? of alleen bovenop de ganache en aan de zijkant kitkat (moet daar geen 'plaksel' tussen?)
dit is echt 100% een taart voor mijn broer, chocolade en zo min mogelijk fondant (de biggetjes eten de kleine kids wel op die er zijn)
mooi geboetseerd ook!
groetjes,
ellen
Hoi Ellen,
De taart is een kapsel ( in dit geval een chocolade) , en gevuld met slagroom en jam. De buitenzijde is gewoon afgesmeerd met botercreme en daar tegenaan de kitkats "geplakt". Werkt prima!
De "modder" is ganache inderdaad
Leuk om voor je broer te maken
Ben benieuwd naar het resultaat.
dank je wel voor je antwoord!! 
Geweldige taart!!
Mag ik vragen wat jullie voor deze taart vragen als je m voor bestelling krijgt?
En dezelfde vraag gelijk maar voor een barbietaart?
Alvast erg bedankt!!
Groetjes, Jes
Superrr leuk!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Varkens in de modder