1

Onderwerp: Mijn columns op kaasblogje

Hay!

Ik heb gister eindelijk een blog geopend om mijn columns op te zetten.  Check: http://kaasblogje.blogspot.nl/
Ik zet er iedere week een nieuwe op. Laat vooral weten wat je ervan vindt door er een berichtje achter te laten :D

Bedankt voor het kijken!

groetjes,
Krystle

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

2

Re: Mijn columns op kaasblogje

Hahaha, ik heb erg moeten lachen om je doe-het-zelf-column. Heel goed geschreven.

Tieneke

3

Dank je wel Tieneke! Ik heb de laatste dagen nogal zitten klooien met blogspot en ben niet zo tevreden over de mogelijkheden qua reageren en likes.

Ik heb daarom een facebookpagina aangemaakt: www.facebook.com/kaasblogje

Daar kun je ook mijn nieuwste column 'De Rondleiding' lezen.

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

4

Nou ik heb op vind ik leuk geklikt, wat kun jij leuk schrijven!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

5

Dank je wel Annemarie! Vind ik leuk!!  :D

6

Hartstikke leuk geschreven !

Ik heb hem ook"geliked".

7

Dank je wel! :D

8

Erg leuk en grappig, die ga ik in de gaten houden!  :)