Onderwerp: bedorven kleur
Hallo,
Ik twijfel of mijn wilton kleuren nog goed zijn. Ze zijn nog niet over datum.
Hoe kan ik zien/ testen of ze nog goed zijn?
alvast bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » bedorven kleur
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ik twijfel of mijn wilton kleuren nog goed zijn. Ze zijn nog niet over datum.
Hoe kan ik zien/ testen of ze nog goed zijn?
alvast bedankt!
ik lees graag even mee
Waarom twijfel je?
In t dekseltje zit n kartonnetje bij mn zwart zat er ook n geel/groen kleurtje op t kartonnetje, dat is denk schimmel, dus die weggegooid.
Ging nu mn paars gebruiken om te kleuren en vermoed dat hij niet meer goed kleurt.
Omdat ik eigenlijk nooit meer zelf kleur weet ik niet of hij idd niet goed kleurt of dat ik dat denk omdat mn zwart niet meer goed was. Beide zaten ze in n doos met totaal 8 wilton kleuren. Ze zijn ook zeker wel n jaar open, waarschijnlijk nog wel langer.
Paars is zeker van Wilton een hele lastige kleur, wordt al snel grijzig. Daar neem ik liever sugarflair van, dat zijn hele mooie heldere kleuren. Dus als je wilton paars grijzig wordt is het niet bedorven, maar "hoort" het zo. Andere kleurtjes in het deksel zouden wel iets van bederven kunnen zijn.
geloof dat de boel klonterig wordt als het niet meer goed is.. als het goed is moet er een tht datum bij staan.
ik heb het 1keer met zwart gehad.. hij was nog wel bruikbaar maar dan niet voor consumptie (gebruik ik voor eigen boetseersels die niet opgegeten worden dus voor uitprobeersels)
Oké, hij is idd grijzig! Bedankt voor jullie antwoorden.
Het is n probeersel taartje qua vulling, dus dat hij geen mooie
Kleur heeft is niet erg.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » bedorven kleur