1

Onderwerp: Ondeugende cupcake vormpjes

Ik weet niet in welk deel,ik dit moet zetten, maar voor het geval iemand afbeedlingen plaatst leek dit mij de beste optie

Ik ben op zoek naar papieren cupcake vormpjes met sexy of ondeugende afbeeldingen er op, iemand een idee?

Alvast bedankt!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Ondeugende cupcake vormpjes

71 keer beken en niemand heeft tips? Jammer.....

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Nee geen idee... Ik weet wel dat ze bestaan met tijgerprint! Heb ze gezien bij de makro.

Weet niet of je daar wat aan hebt?

Ik denk dat iedereen ondeugende cupcakes verwachtte!  :lol:  Ik ook ! :P

Lust zelf geen marsepein.. *schaam*

4

Sexy-er dan rode zoenlippen kan ik ze ook niet vinden...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

18+ is en blijft een show-rubriek, dus deze vraag [MOVE] -> taartdecoratie algemeen

Ik ga er vanuit dat er hier geen directe foto's worden geplaatst, maar alleen linkjes  ;)

6

ik weet er ook geen, maar idd als je in je onderwerp zet dat je ze zoekt krijg je wellicht meer reacties. nu denkt men dat je ze al hebt.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

7

ik weet er ook geen, maar idd als je in je onderwerp zet dat je ze zoekt krijg je wellicht meer reacties. nu denkt men dat je ze al hebt.

8