Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Winnie de Pooh taart
Pagina's 1
Ow..dat klinkt niet heel vriendelijk.
Leuke taart. Mag ik je vragen hoe je die boom hebt gemaakt?
Vind het een leuk idee!
Ow..dat klinkt niet heel vriendelijk.
![]()
Leuke taart. Mag ik je vragen hoe je die boom hebt gemaakt?
Vind het een leuk idee!
mischien klinkt niet vriendelijk maar bij vorige taart hier wordt is afgebrand dus 
Ben ook benieuwd hoe je de boom gemaakt hebt...
Leuke taart
nou dat kun je ook wel wat vriendelijker formuleren? bv, feedback niet nodig, bedankt voor het kijken?
maar goed, over de taart.
Leuk idee! is de bol van de boom ook taart? hoe blijft het staan?
Ik begrijp het wel...
Leuke taart!
Vind je niet mooi niet reageren
Feedback niet welcome.
klinkt niet erg aardig!
als je geen feedback of reacties wilt hebben , dan kan je het maar beter niet plaatsen denk ik!
Ook ik snap waarom je geen negatieve reacties wilt, het was geen pretje voor je. Ik reageer nu omdat ik deze mooi vind. Mooie glitters zitten er ook op en lieve boetseersels.
Tieneke
Deze vind ik dus wel mooi, vooral je kleurgebruik met al die tinten groen. Heb je een malletje gebruikt voor je boetseerwerk? Dat zijn hele mooie.
De taart is leuk gelukt vanwellie!
De taart laat ze (denk ik) zien zodat iemand anders er inspiratie van kan opdoen.
Lijkt me duidelijk wat ze er onder zet, ach en niet vriendelijk?
Lees de reactie ff in het andere topic, dan waren een heel aantal hier ook niet echt aardig(vind ik).
Ben ook benieuwd hoe je de boom gemaakt hebt...
Leuke taart
staam is van wilton dowel(kunstof) bekleed met fondant.
boom is bal piepschuim ,onderkant afgesnijden en bekleed met bladeren.
Deze vind ik dus wel mooi, vooral je kleurgebruik met al die tinten groen. Heb je een malletje gebruikt voor je boetseerwerk? Dat zijn hele mooie.
ja malletjes gebruikt,die voor klei
alleen winnie vind ik beetje te dik uit die malletje
bedankt voor reacties,zoontje was ook heel blij met deze taart(was voor 5e verjaardag)
Ik vind em heel mooi en origineel!
En ik begrijp ook heel goed dat je zo bot formuleerde.
Ik post niks omdat ik mezelf helemaal niet goed vind, ik kijk en leer vooral van dit forum. 
Ik vind em heel mooi en origineel!
En ik begrijp ook heel goed dat je zo bot formuleerde.
Ik post niks omdat ik mezelf helemaal niet goed vind, ik kijk en leer vooral van dit forum.
bedankt
Ik vind het ook een gave taart. Maar ik begrijp wat je zegt van Welie, Winnie is een beetje dik geworden (die heeft vast te veel honing gegeten).
Mag ik je 1 tip geven? Die boom is erg gaaf, maar je ziet helaas de witte stukjes van het piepschuim er doorheen, daar zou ik volgende keer nog een extra blaadje op doen.
Maar verder; gave en originele taart :-)
Ik vind het ook een gave taart. Maar ik begrijp wat je zegt van Welie, Winnie is een beetje dik geworden (die heeft vast te veel honing gegeten).
Mag ik je 1 tip geven? Die boom is erg gaaf, maar je ziet helaas de witte stukjes van het piepschuim er doorheen, daar zou ik volgende keer nog een extra blaadje op doen.
ja die witte zag ik pas op foto
,ik was aan kijken of was alles goed bedekt en zag niks wit.
Lisa van TLC Bakery schreef:Ik vind het ook een gave taart. Maar ik begrijp wat je zegt van Welie, Winnie is een beetje dik geworden (die heeft vast te veel honing gegeten).
ja die witte zag ik pas op foto
,ik was aan kijken of was alles goed bedekt en zag niks wit.
Ja het kan heel goed dat het is gaan glijden natuurlijk, maar ondanks dat vind ik het een gave boom!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Winnie de Pooh taart