1

Onderwerp: plunger cutter dora

Wie weet waar ik een plunger cutter van Dora kan vinden? In december moet ik een taart maken en het liefst willen ze er een eetbare dora bovenop. Ik had het idee om een koekje te bakken en deze dan met icing op te spuiten. Hiervoor heb ik een plunger cutter nodig.
Andere ideeën zijn natuurlijk ook welkom!

2

Re: plunger cutter dora

Misschien bij patchshopgirl.nl?

3

een plunger cutter van Dora heb ik nog niet eerder gezien. Er zijn wel stempels, maar ook daar is best lastig aan te komen.

Succes.

Groetjes, Evelien

Zoek je een printje? Pb mij gerust.

kijk eens op ebay.nl met de zoektermen fondant + dora dan krijg je een overzicht van dora siliconen molds.

Of anders dora boetseren?

5

Danielle_mvs schreef:

kijk eens op ebay.nl met de zoektermen fondant + dora dan krijg je een overzicht van dora siliconen molds.

Of anders dora boetseren?

Ik heb op ebay inderdaad molds gevonden. Heb jij ook een idee hoe ik die dan met zoveel kleuren fondant krijg? Is dat wel mogelijk?

Boetseren is inderdaad ook nog een optie. Ben ik alleen niet zo goed in, helaas.  :(

danielle8 schreef:

Ik heb op ebay inderdaad molds gevonden. Heb jij ook een idee hoe ik die dan met zoveel kleuren fondant krijg? Is dat wel mogelijk?

Ze lijken mij ingekleurd.

Of anders Dora puzzelen met fondant + tylose en de stukjes aan elkaar vastplakken met eetbare lijm en er dan onderin 2 cocktailprikkers insteken en zo hard laten worden en dan boven in de taart prikken?