1

Onderwerp: pietje

Ik ben niet zo goed in boetseren en vind ook de verhoudingen moeilijk .gisterenavond weer een poging gewaagd omdat ik het wel leuk vind.
dit is hem geworden tips zijn graag welkomhttp://www.mijnalbum.nl/Foto-BN7SPYPE.jpg
heeft iemand een boek  tip voor mij welke ik het beste kan kopen?

2

Re: pietje

hij is leuk....

Groetjes Yvon

3

heeft iemand voor mij een tip welk boek ik het beste kan kopen om te leren boetseren?

4

Ik vind je pietje erg leuk. Ik kan alleen niet goed zien wat de bedoeling precies is. Is het een liggend pietje, met de benen naar achter, of is het alleen een bovenlijfje, wat je bijv. op een schoorsteen kunt zetten.

Er staan helaas geen pietjes in, maar ik vind  het boek van Wendy (een jaar vol taart) een heel mooi duidelijk boek, om het boetseren te oefenen.

5

hoi anja
het is alleen een pietje met bovenlijf ik zoek ook geen boek met een pietje maar een goed boek voor boetseren dankje voor tip boek van wendy

6

als je op marktplaats zoekt bij boeken voor fimo klei kom je soms ook hele leuke boeken met boetseervoorbeelden tegen. Zelf heb ik daar het boekje van conchita's fimo kindercursus vandaan. Een leuk boekje voor kinderen, met duidelijke voorbeelden. Is dan wel voor kinderren gemaakt, maar is voor volwassenen ook heel erg leuk.