1

Onderwerp: Deze had ik nog niet gemaakt..

..En nu dus wel.
Ik mocht kiezen, woezel en pip of het zandkasteel. En dit hadden ze niet verwacht.
genoeg inspiratie gehad, zoals iedereen wel voor kan stellen.

Waar iedereen helemaal enthousiast was over de taart zat ik  maar te balen....want ik was WEER vergeten de bc een kleur te geven, dus ik zie mn lagen erdoor heen........ zal het nu niet meer vergeten toch? Verder ben ik erg tevreden eigenlijk, al zie ik echt wel wat er beter kan.

En zo stom, ik heb alleen een foto van mn telefoon, ik had fotos gemaakt, was ik vergeten dat het kaartje niet in mn camera zat! Hoe dom...

Gevud met aardbeienmousse met witte crispy chocolade en aardbeienjam(zoooo handig die sticky met verschillende laagjes)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WV7SJLTR.jpg

2

Re: Deze had ik nog niet gemaakt..

Erg mooi. Je ziet de lagen idd maar is echt niet storend en als ik het niet had gelezen had ik het waarschijnlijk niet gezien. Vaak zie het in het echt al helemaal niet.

Groetjes Gülendem

3

Ik vind m hartstikke mooi! De vulling klinkt ook
heel lekker.
Wat ik me afvraag..hoe kan de lagen er doorheen schijnen?
Waar bekleed je mee en rol je het dan heel dun uit?

Zo op de foto te zien vind ik
het absoluut niet storend. In het echt zal je het wel helemaal niet zien denk ik?

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

4

Ik was de enige die het zag idd:)

Ik ebruik marsepein en rol vrij dun uit, omdat ik dit lekkerder vind, hierdoor zie je sneller de lagen, daarbij is dit natuurlijk een lichte kleur, wat zorgt dat je kleurverachil van de lagen en biscuit goed ziet.

5

phy schreef:

Ik was de enige die het zag idd:)

Ik ebruik marsepein en rol vrij dun uit, omdat ik dit lekkerder vind, hierdoor zie je sneller de lagen, daarbij is dit natuurlijk een lichte kleur, wat zorgt dat je kleurverachil van de lagen en biscuit goed ziet.

Hahaha ja..je kijkt zelf meer met een kritisch oog hè  ;)
Marsepein, vandaar. Ik gebruik zelf fondant en heb dat nooit gehad, daarom vroeg ik
me al af waar je mee bekleed.
Nogmaals: mooie taart!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

6

Hij is gaaf !!! Ik heb dat ook altijd dat je die lagen erdoor ziet ! Ik erger mij daar ook altijd aan, maar ik vind het dun uitgerold ook lekkerder! 

Wil je dan je botercreme de kleur geven van je marsepein ofzo ? Heb ik nog nooit gelezen of aan gedacht, zou dat schelen?

Ik heb dat ook altijd. Ik vraag me altijd af hoe het toch kan dat anderen het niet zichtbaar is. Is dat dus de oplossing?

Gekleurde botercrème?

8

Ik heb hier gelezen bc bruin maken, dat het dan minder zichtbaar is:)