Onderwerp: Geboorte taartje meisje
vandaag mocht ik eindelijk eens een geboorte taartje voor een meisje maken
Vorige waren steeds jongetjes
Hij is voor een collega die net een dochtertje heeft gekregen.
hoop dat ze er blij mee is.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Geboorte taartje meisje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
vandaag mocht ik eindelijk eens een geboorte taartje voor een meisje maken
Vorige waren steeds jongetjes
Hij is voor een collega die net een dochtertje heeft gekregen.
hoop dat ze er blij mee is.
prachtig
Daar zal ze vast heel blij mee zijn! Prachtig!!
Mooie taart! 
Beauty!
wauw, echt heel mooi zeg!
heel mooi!
wat een mooie taart zeg, prachtig.
Vooral de kleurverloop van de onderste taart, mag ik vragen hoe je dat gemaakt/gedaan hebt?
En dan nog een brutale vraag: Ik zie geregeld de babytjes in die hele leuke (kerst)ballen. Kun je die van onderen openen of is die gewoon uit 2 helften. want ik ben heel benieuwd hoe je die vult.
Nogmaals complimenten!!! 
wat een mooie taart zeg, prachtig.
![]()
Vooral de kleurverloop van de onderste taart, mag ik vragen hoe je dat gemaakt/gedaan hebt?
En dan nog een brutale vraag: Ik zie geregeld de babytjes in die hele leuke (kerst)ballen. Kun je die van onderen openen of is die gewoon uit 2 helften. want ik ben heel benieuwd hoe je die vult.Nogmaals complimenten!!!
thanks allemaal voor jullie lieve reacties.
het kleurverloop heb ik met de airbrush gedaan, is echt super handig met taarten
en de ballen zijn inderdaad gewoon 2 helften, die je voorzichtig open doet, onder iets over elkaar heen schuiven en dan voorzichtig vullen
.
ik doe onderin muisjes, zodat je het evt. nog iets kunt schuiven als je de bal beweegt
Wauw nancy hij is super gaaf geworden 
Wauw nancy hij is super gaaf geworden
Thanks, hij kan morgen pas op facebook, want ze krijgt 'm morgen kado van me 
renee schreef:Wauw nancy hij is super gaaf geworden
Thanks, hij kan morgen pas op facebook, want ze krijgt 'm morgen kado van me
Haha ik dacht al heb ik wat gemist hihi
kaatjekaat schreef:wat een mooie taart zeg, prachtig.
![]()
En dan nog een brutale vraag: Ik zie geregeld de babytjes in die hele leuke (kerst)ballen. Kun je die van onderen openen of is die gewoon uit 2 helften. want ik ben heel benieuwd hoe je die vult.Nogmaals complimenten!!!
thanks allemaal voor jullie lieve reacties.
het kleurverloop heb ik met de airbrush gedaan, is echt super handig met taarten![]()
en de ballen zijn inderdaad gewoon 2 helften, die je voorzichtig open doet, onder iets over elkaar heen schuiven en dan voorzichtig vullen.
ik doe onderin muisjes, zodat je het evt. nog iets kunt schuiven als je de bal beweegt
dank je wel voor je reactie en ik ga dit zeker onthouden.....ik vind het heel mooi gemaakt.
Gr
leuk gedaan!
Grappig, mijn nichtje heet ook Marlinde...
Wat een schatje, mooi die baby in bol en dat konijntje is om op te eten...... 
Wow! wat een leukerd! Volgens mij zie ik die tekst ook weleens op zelfgemaakte geboortekaarten voorbij komen!
Heel mooi gedaan...
Heel mooi gedaan...
Ach, wat een superleuk taartje. Daar zullen de ouders wel erg blij verrast mee zijn.
Superlief!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Geboorte taartje meisje