Re: Buikpijn+stress taart voor veeleisende dame: Baby TV
dubbel...
ik vraag het me gewoon heeeel erg af 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Buikpijn+stress taart voor veeleisende dame: Baby TV
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
dubbel...
ik vraag het me gewoon heeeel erg af 
Hij is heel erg mooi en super goed lijkend.
Je schrijft dat je m niet maakte? Maar toch wel.. omdat? leuke taart 
Je schrijft dat je m niet maakte? Maar toch wel.. omdat? leuke taart
Nee, ik had haar gezegd dat ik hem met liefde zou makne, maar wel op mijn eigen voorwaarden en op mijn manier ( dus niet met tussetijdse 'checks' en correcties op verzoek
) en daar is ze toen toch maar mee akkoord gegaan
)
wat ik me nu ineens afvraag : maak jij altijd letters met de hand, want de tappits zijn er natuurlijk niet in het grieks
nooit eerder bij stilgestaan
Tot nu toe maakte ik meestal taarten voor vrienden en collega's die erg twee-talig zijn, en dus prima de namen in het Engels wilden, maar de laatste tijd bak ik steeds meer buiten mijn eigen kringetje en moet het inderdaad met de hand
Ach, goed voor de piping skills, moet ik maar denken 
Meiden ik ben echt helemaal aan het stuiteren van zoveel leuke reacties, hartstikke bedankt! 
Ik vind het een super geslaagde taart
Het verhaal maar even niet gelezen 
Hartstikke leuke taart geworden!
En wat fijn dat ze zo blij was. Mijn god....was dus nergens voor nodig al die spanningen en de zorgen. Jammer he? Je wil gewoon mooie en leuke taartjes maken, en niet al die sores er om heen.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Buikpijn+stress taart voor veeleisende dame: Baby TV