Onderwerp: Vulling
Ik heb in de vriezer nog een zak bosvruchten liggen, hebben jullie tips hoe ik daar een lekkere vulling voor een taart mee kan maken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vulling
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb in de vriezer nog een zak bosvruchten liggen, hebben jullie tips hoe ik daar een lekkere vulling voor een taart mee kan maken?
Gepureerd door slagroom roeren, héérlijk ! In combinatie met chocolademousse........goddelijk
Gepureerd door slagroom roeren, héérlijk ! In combinatie met chocolademousse........goddelijk
De taart is voor zondag kan ik hem dan zaterdag vullen? En dan zondag verder bekleden met marsepein?
Maar als ik de vruchtenpuree door de slagroom doe wordt dat dan niet te dun?
Of moet ik de room met klopfix verstevigen.
Maar al met al lijkt me dat de combi inderdaad heerlijk is!
ik zou idd klopfix door de slagroom doen
De gepureerde vruchten iets verwarmen en gelatinebladeren bij doen, waardoor het iets steviger wordt. Iets laten afkoelen, en dan bij de slagroom voegen. Niet te veel laten afkoelen, anders krijg je brokken ipv een geheel. Succes!
De gepureerde vruchten iets verwarmen en gelatinebladeren bij doen, waardoor het iets steviger wordt. Iets laten afkoelen, en dan bij de slagroom voegen. Niet te veel laten afkoelen, anders krijg je brokken ipv een geheel. Succes!
Zelf vind ik jammer om ingevroren bosvruchten te pureren. Ik maak meestal bosvruchten vlaai vulling van. Lekker in combinatiemet banket bakker room.
Ik kan het misschien ook wel mengen met bakkersroom ipv slagroom?
Het is m'n eerste taart voor verjaardag van m'n kleinzoon, dus wil ik voor safe gaan...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vulling