Onderwerp: oefenen....
Ik vraag me af hoe je nu het beste kan oefenen om een taart te bekleden.....
Het is toch niet de bedoeling om steeds maar weer een kapsel te bakken....en op te eten....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » oefenen....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vraag me af hoe je nu het beste kan oefenen om een taart te bekleden.....
Het is toch niet de bedoeling om steeds maar weer een kapsel te bakken....en op te eten....
Maar wel lekker hmmmm. Hihihi Ik maak het, lukt het me niet, doe ik het opnieuw. Boetseersels dan he. En is het (zover) naar mijn zin, dan geef ik het. Maar ik heb van de week boetseerklei gehaald en wil daarmee poppetjes mee leren boetseren. Als dat de bedoeling is?? Maar écht het bekkleden zelf, heb ik nog nooit mee geoefend....
Oh ik wel hoor!
Ik heb een keer een taart gemaakt van 35 cm...... en toen het bakblik gebruikt om te oefenen
Oh ik wel hoor!
Ik heb een keer een taart gemaakt van 35 cm...... en toen het bakblik gebruikt om te oefenen
Goed dat ik het weet..... Ga ik ook doen als ik andere vormen blik heb. Bedankt voor de tip!
Oh ik wel hoor!
Jaaaa dat is nog es een goeie tip, bedankt!!
Maar ik zie ook wel eens dummie's, waarvoor worden die dan gebruikt?
Maar wel lekker hmmmm. Hihihi Ik maak het, lukt het me niet, doe ik het opnieuw. Boetseersels dan he. En is het (zover) naar mijn zin, dan geef ik het. Maar ik heb van de week boetseerklei gehaald en wil daarmee poppetjes mee leren boetseren. Als dat de bedoeling is?? Maar écht het bekkleden zelf, heb ik nog nooit mee geoefend....
En dat is ook een goeie tip! Thanx
Maar ik zie ook wel eens dummie's, waarvoor worden die dan gebruikt?
Die kun je ook gebruiken om te oefenen, hoewel het wel anders is dan een echte taart. Maar dummies worden meestal gebruikt voor het maken van creaties die je wat langer wilt bewaren, bijvoorbeeld voorbeelden voor workshops, resultaten van workshops of boetseersels waar je heel trots op bent enzovoorts!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » oefenen....