1

Onderwerp: Macarons poging nummer 1

Gisterenavond voor de eerste keer macarons gemaakt  :)
Beslag was iets te dik gebleven, waardoor de puntjes niet wegzakte en de macarons wat dikker zijn, maar verder heel erg tevreden!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LBIXBBH7-D.jpg

2

Re: Macarons poging nummer 1

Ze zien er prachtig uit!

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

Sjucht.... Ik dacht mooi, iemand die wel lef heeft om de eerste mislukkelingen te plaatsen (ik had het lef niet, ook de tweede heeft het forum niet gehaald, derde heeft geen kans gekregen hihihi. Ik durf niet meer) en dan zien die van jou er super uit! Grrrrr ben stikjaloers!!!
Super hoor! Oh ja. Die puntjes, bij icing werkt dat met een nat lepeltje even weg drukken, hierbij niet?

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

4

Die zien er voor een eerste keer toch echt super uit hoor!!! nu is er nog iets over om te verbeteren, dat is fijner dan perfecte macarons de eerste keer, want dat lukt dan daarna meestal niet meer  :)
Bij macarons mag je echt niet met vocht eraan gaan, dat maakt het er niet echt beter op, wat ik zelf wel doe is eens flink met die bakplaat op je tafel slaan, dat helpt wel een beetje. Of nadat ze even gedroogt hebben, met een droge vinger de punt een beetje wegwrijven. Succes voor de volgende keer  :thumb:

5

Wat zijn ze goed gelukt zeg!
Ik heb geloof ik al 6 pogingen gedaan en nog geen voetje gezien. Welke recept heb je gebruikt?

Groetjes Maroesja