1 Laatst bewerkt door renee (10-11-2012 10:43)

Onderwerp: Jullie mening nodig

IK ga morgen een taart maken en nu wou ik als topper 2 beertjes maken,
Ik ben daar nu druk mee bezig en wil graag jullie mening.
Ze zijn nog niet helemaal af en kan dus nog het een en ander aanpassen.

Dit is tevens mijn eerste keer dat ik boetseer
Als jullie ze echt lelijk vinden mag dat ook gezegt worden dan moet ik iets anders verzinnen.

http://i50.tinypic.com/2lne3i1.jpg

Mannetje
http://i49.tinypic.com/xq9bmf.jpg

Vrouwtje
http://i45.tinypic.com/rhpbic.jpg

Dit zijn ze nu

http://i47.tinypic.com/2hqx8nm.jpg

2

Re: Jullie mening nodig

Ik vind ze hartstikke leuk en voor een eerste keer denk ik toch wel dat je trots mag wezen

3

Ik weet niet of je nog van plan was het vrouwtje wenkbrauwen te geven en ogen zoals de mannetjesbeer? Persoonlijk vind ik dat namelijk mooier.

Maar ze zijn goed gelukt hoor, zeker voor een 1e keer! Ben benieuwd naar het gehele resultaat als de beren op de taart staan.

4

Wolkje schreef:

Ik weet niet of je nog van plan was het vrouwtje wenkbrauwen te geven en ogen zoals de mannetjesbeer? Persoonlijk vind ik dat namelijk mooier.

Maar ze zijn goed gelukt hoor, zeker voor een 1e keer! Ben benieuwd naar het gehele resultaat als de beren op de taart staan.

Ja dat ben ik zeker nog van plan.Ook een rood stukje in hun mondjes.En zwarte stipjes in de oogjes.Mannetje wou ik nog een hoedje op doen en vrouwtje een strikje op het hoofdje en bloemetjes in de handen.Maar ik wist niet of ze mooi genoeg waren om door te gaan.Anders had ik ze namelijk weg gegooid haha,. Het is namelijk niet voor een taart voor mezelf.

Niet weg gooien hoor!!!!! Ze zijn al leuk en wanneer je er klaar mee bent weet ik zeker dat ze top zijn!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

6

Ik vind ze nu al leuk! Lelijk zijn ze echt niet. Super goed gelukt juist. En dat voor de eerste keer.

7

lelijk? waar haal je dat nu vandaan? ik vind ze superkoddig!

8

ik vind ze ook erg leuk!! idd ff wenkbrouwen en pupillen bij et vrouwtje...

en bij beide ff een tongetje

9

even afwerken en ze zien er goed uit hoor

10

knap gedaan hoor! misschien kun je nog iets met stiksels doen, dat vind ik altijd wel een grappig gezicht.

11

Leuk!
Als ik dan toch tips mag geven: de bovenlip zou ik volgende keer iets minder diep maken denk ik, daar krijgen ze een nog liever snoetje van.
En de ogen idd. De meisjesbeer kijkt zo een beetje glazig  ;)

Maar nogmaals erg leuk en taartwaardig.

12

Bij vrouw/meisje boetseersels vind ik het altijd leuk wanneer deze iets van wimpertjes hebben bij de buitenste hoeken.
En idd...niet weggooien maar gewoon verder gaan. Wanneer ik aan het boetseren ben vind ik mijn creaties halverwege allesbehalve perfect. Maar juist door verder te gaan en details aan te brengen lukken deze toch nog aardig

13

Vind ze heel schattig, alleen de mond van het mannetje wat wijd, maar dat is mijn persoonlijke smaak

Moodswing schreef:

Vind ze heel schattig, alleen de mond van het mannetje wat wijd, maar dat is mijn persoonlijke smaak

Goh zeg.....voor een eerste keer....erug leuk!!

De aanhouder wint!

Ik vind ze ook erg leuk maar zou dat keepje boven de lip weglaten want het lijkt nu net of ze een hazelipje hebben.
Wil geen negatief commentaart geven want vind ze verder erg leuk hoor maar dat was het eerste wat in me opkwam toen ik ze bekeek.

16

dollelollypop schreef:

Ik vind ze ook erg leuk maar zou dat keepje boven de lip weglaten want het lijkt nu net of ze een hazelipje hebben.
Wil geen negatief commentaart geven want vind ze verder erg leuk hoor maar dat was het eerste wat in me opkwam toen ik ze bekeek.

Ik ben blij met elke tip die me gegeven word.Ook al is die niet super positief hahah want zo had ik het nog niet bekeken  ;)  Hoe kan ik dat nu nog wegwerken gezien ik ze eigenlijk klaar had.Nu zijn ze hard geworden hihhi.Help

renee schreef:
dollelollypop schreef:

Ik ben blij met elke tip die me gegeven word.Ook al is die niet super positief hahah want zo had ik het nog niet bekeken  ;)  Hoe kan ik dat nu nog wegwerken gezien ik ze eigenlijk klaar had.Nu zijn ze hard geworden hihhi.Help

Misschien kan je het voor nu beter laten zitten want we kijken nu op de foto wel onder de beertjes.
Als je ze op de taart hebt staan denk ik niet dat het echt opvalt omdat je er van bovenaf naar kijkt dus ik zou me er niet zo druk om maken hoor.
Als je het toch wilt proberen kan er misschien een stukje tussendoen en met je vinger ( ingesmeerd met wat crico ) glad strijken maar zoals ik al zei ik zou ze voor nu zo laten want wat ik denk te zien dat hoeft iemand anders helemaal niet zo te zien.
Het was alleen wat bij mij opkwam :o  maar heb er verder nog niemand over gehoord.
Verder zijn ze echt heele rg leuk en dat voor een eerste keer is het echt knap van je.  ;)