Onderwerp: Kristen Lace Border van Karen Davies
Van de week heb ik via de site van Karen Davies een prachtige mold besteld en dit is het resultaat.

en nog van de andere kant

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kristen Lace Border van Karen Davies
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Van de week heb ik via de site van Karen Davies een prachtige mold besteld en dit is het resultaat.

en nog van de andere kant

ziet er inderdaad een leuke mold en taartje uit! welke is het precies?
Wauw heel erg mooi! lijkt net echt kant. ik wil ook wel weten welke mold dat is! 
Die is super mooi wat een prachig resultaat!!
Groetjes Monique
hij is weer
ik ben fan van jou!!! 
Heel erg mooi!!! 
ja daar is tie dan en mooi hoor Tamara ,precies wat je zei
een beauty
groetjes Carla
vind die kleur dust ook zo mooi... welke is dat?
Heel gaaf geworden. En wat een mooie kleur zeg!
Dames, ik krijg het hier heel erg warm van al die complimenten, dank jullie wel
maar ook wel
OK, de mould is van Karen Davies, het is de Kristen mould. Die kwam ik tegen bij het googelen naar lace mould. Ik kwam op haar site terecht en daar kon ik 'm nog bestellen ook! Dat heb ik toen maar gelijk gedaan
De kleur die ik heb gebruikt is de VeeBee Smoky Amethyst, te koop bij Ellen. VeeBee heeft heeeeeeeel veel mooie metallic kleuren!
O, en de rozen zijn met alcohol geverfd en het kant is gedust.
Erg leuk zeg!!! 
Brenda, lief dat je dat zegt, maar het is andersom, door jou ben ik weer helemaal met taarten bezig 
Brenda, lief dat je dat zegt, maar het is andersom, door jou ben ik weer helemaal met taarten bezig
dan houden wij gewoon van elkaars stijl 
Wat een beauty
Echt geweldig! En ow ow ow wat is die mold toch mooi! Ik vind je kleurgebruik ook super stijlvol bij dit taartje!
Wauw wat mooi! De kleur vind ik ook helemaal gaaf!
Wauw, wat mooi Tamara!
Het schijnt dat je met de Amy Lace Border Mould ook fantastische dingen kunt maken.......
Grtz!
Wauw, wat mooi Tamara!
Het schijnt dat je met de Amy Lace Border Mould ook fantastische dingen kunt maken.......![]()
Grtz!
Hahaha, ik zal het snel weten Marsepientje 
Mooi zeg! Ik vind hem prachtig!
Gewoonweg prachtig!
Supermooi, leuke mal
Super mooi!
Vooral de kleur!!!
Vindt hem erg mooi . . . ook dat metallic!! wauw
Wauw, ik vind 'm heel erg mooi!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kristen Lace Border van Karen Davies