Onderwerp: Van Mjam tot molen, van pasen tot Mario... teveel om op te noemen...
dus gewoon maar even kijken
Hallo iedereen,
Ik heb weer aardig wat taartjes gemaakt dus is het weer tijd om wat te laten zien.
Deze mobieltaart vond ik echt een drama, vond het ook niet zo leuk om te maken... gevuld met aardbeienjam/aardbeienbavaroise en een laagje aardbeienjam/slagroom.

Voor mijn eigen verjaardag heb ik deze taarten gemaakt. De slagroomtaart was gevuld met een laagje frambozenjam/zwitserse room en een laagje met frambozenjam/slagroom. De rozentaart was gevuld met 2 lagen lemon curd/slagroom.

De Mariotaart is gevuld met een laagje frambozenjam/zwitserse room en een laagje frambozenjam/slagroom

De taart voor de verjaardag van mijn jongste dochter. De onderste was gevuld met 2 lagen lemon curd en slagroom. De bovenste was gevuld met een laagje tiramisu bavaroise en een laagje slagroom.
Heb hier voor het eerst een lussenstrik gemaakt.

Deze taart heb ik gemaakt in opdracht, vond een voorbeeldje hiervan op het forum. Hij is gevuld met een laagje aardbeienjam/zwitserse room en een laagje aardbeienjam/slagroom.

Deze stond in de Mjam, vond het zo leuk en heb hem nu eindelijk eens gemaakt voor mijn moeder. Hij was gevuld met 2 lagen lemon curd en slagroom.

Voor pasen had ik deze taart gemaakt, weer even wat anders dan kipjes, kuikentjes of haasjes. Hij was gevuld met een laagje advocaat/slagroom/geraspte chocolade en een laagje advocaat/advocaatmouse

Een verrassingstaartje voor mijn schoonmoeder die net een andere auto had gekocht. Gevuld met een laagje advocaat/advocaatmouse en een laagje advocaat/slagroom (had ik nog over van de paastaart
)

Voor de 16e verjaardag voor mijn nichtje ook eentje gemaakt. Gevuld met frambozenjam/zwitserse room en een laagje frambozenjam/slagroom.

Voor iemand mocht ik deze 2 taarten maken. De nijntje taart is gevuld met aardbeienjam/zwitserse room en een laagje aardbeienjam/slagroom.
De molentaart is gevuld met aardbeienjam/aardbeienbavaroise en een laagje aardbeienjam/slagroom.

En dan nog een paardentaart, wou eens wat anders en dit plaatje vond ik wel leuk. Gevuld met laagje viervruchtenjam/zwitserse room en een laagje viervruchtenjam/slagroom.

Zo dat waren er wel heel erg veel, de volgende keer maar wat eerder gaan posten 
Bedankt voor het kijken!
Groetjes,
Aly

?
uit!