1

Onderwerp: woonwagen opdracht help

ik heb een opdracht gekregen voor een woonwagen taart te maken niet ontzettend groot.
heeft iemand tip die ik kan gebruiken niet te moeilijk...want het is al voor woensdag......ik heb 2 voorbeelden maar dacht misschien heeft er iemand nog tips had voor me
alvast bedank

groetjes sandra

2

Re: woonwagen opdracht help

Wat voor soort tips bedoel je??

3

ja wat erop kan doen of hoe ik makkelijk een dak kan maken..denk dat ik gewoon probeer met die 2 voorbeelden en combi te maken...alvast bedank hoe maak je trouwens begei?met kleurstof

4

Als het met fondant geboetseert moet worden zou ik het dak maken zoals jij het wilt en ik zou het voor de vorm in een geronde ovale schaal leggen om het te drogen. Wel rekening houden met de breedte en de lengte van de "kar" zal ik maar zeggen.

Bedoel je een begin met kleurstof?? Want er staat begei?

Moet de woonwagen in 3D zijn, dan is het voorzichtig beetje bij beetje bijsnijden.

Je staat hier verkeerd ik heb het gemeld.

Beige kan je met kleurstof maken, of een beetje bruin bij wit doen, misschien beetje geel.

:think: verder denk ik dat je pas ja moet zeggen tegen een opdracht als je weet hoe je het zou moeten aanpakken, en dat niet daarna pas moet gaan uitzoeken. Je opdrachtgever kan dan te hoge verwachtingen krijgen...

I never met a calorie I didn't like....

6

taartenprinsesje schreef:

Je staat hier verkeerd ik heb het gemeld.

Beige kan je met kleurstof maken, of een beetje bruin bij wit doen, misschien beetje geel.

:think: verder denk ik dat je pas ja moet zeggen tegen een opdracht als je weet hoe je het zou moeten aanpakken, en dat niet daarna pas moet gaan uitzoeken. Je opdrachtgever kan dan te hoge verwachtingen krijgen...

Ooooo het is beige...... Ik kon er niks van maken. :nooo

7

[MOVE] --> Decoreren (voor ideeën etc.)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag