Onderwerp: MIjn eerste tiara
Vorige week moest ik een princessentaart maken met tiara erop... vind hem zelf hartsikke goed gelukt voor de eerste keer...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » MIjn eerste tiara
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vorige week moest ik een princessentaart maken met tiara erop... vind hem zelf hartsikke goed gelukt voor de eerste keer...

Ziet er zeker goed uit!
Hij is inderdaad erg goed gelukt!
Eerste keer? Uit ervaring weet ik dat het niet meevalt een tiara te maken en mijn eerste zag er niet zo goed uit 
Je zou niet zeggen dat dit je eerste keer is dat je het maakt.
Vind hem geweldig. 
Wauw mooi hoor!
Is hij van fondant?
Groetjes!
Evelotte
Goed zeg, mooie tiara! 
Erg mooi!!
mooi zeg! Zo kan je goed zien hoe hij in elkaar zit.
Zeker goed gelukt!
Mooi strak! Heel mooi.
Wauw 
ik vind 'm echt heeeel errug mooi

Goed hoor! Hoe doe je dat? Ik denk dat als ik dat probeer het er echt niet uit ziet!
Echt heel mooi geworden hoor!
Daar mag je zeker trots op zijn.
Ps. nog bedankt voor het patroon. Ik ga er van de week mee bezig en hoop dat ie net zo mooi wordt als die van jou. 
Supermooi!!!
En dat zeker voor de eerste keer! Ik moet voor in januari ook één maken. Maar hoe heb je hem zo rond gekregen??
supergoed gelukt!
ik moet er binnenkort ook één maken voor mijn nichtje haar 6de verjaardag, maar moet hem dan heelhuids getransporteerd krijgen naar Italië... 
supergoed gelukt!
ik moet er binnenkort ook één maken voor mijn nichtje haar 6de verjaardag, maar moet hem dan heelhuids getransporteerd krijgen naar Italië...
Ik neem aan met de auto???
Supermooi!!!
![]()
En dat zeker voor de eerste keer! Ik moet voor in januari ook één maken. Maar hoe heb je hem zo rond gekregen??
De patroon vastgeplakt op een 12cm ronde bakvorm. Dan daarop maken en 2-3 dagen laten drogen.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= … 7028022980
Oh wat een goed idee van dat bakblik! Vind hem inderdaad erg mooi, goed gelukt! 
Hij is erg mooi!
Moet ik toch ook eens proberen, ben alleen bang dat hij er dan niet zo mooi uit ziet.
Dank je voor de uitleg en de foto!! Ben er blij mee!! 
Dank je voor de uitleg en de foto!! Ben er blij mee!! 
super!
Sugarpie Honeybun schreef:supergoed gelukt!
Ik neem aan met de auto???
Met het vliegtuig... Ik was van plan hem goed in te pakken en dan in de handbagage. Zou het toch te fragiel zijn? 
wauw wat ziet hij er goed uit!! en een goeie tip van het bakblik...Heb je misschien voor mij ook de tekening op de mail???
alvast bedankt!
p.s. ik moet er binnenkort namelijk ook een maken...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » MIjn eerste tiara