1

Onderwerp: FF dr uit door een knieoperatie.... plus KVK vraagje

Ik moet helaas mijn bestellingen afzeggen , gelukkig kan ik 8 weken eerder geholpen worden door een uitval. Ik krijg een totale nieuwe knie. De eerste 6 weken kan  en mag bijna niets doen behalve revalidatie therapie en heel veel rusten.

Ik kan eindelijk vooruit kijken naar een beweegbaar bestaan  :P .

Ik wil gaan kijken of ik mij kan inschrijven bij de KVK. Het hoe en wat kan ik op the net niet zo terug vinden. Wat zijn jullie ervaringen en besluiten. Ik zal me qua beroep moeten om laten scholen. Ben nu nog fulltime bejaardenverzorgende 3.

Zodra ik mij mobiel kan voortbewegen ga ik  wat technieken oefenen, bv bloemen maken. Heb er zin in want peetjuz wordt weer mobiel....

Re: FF dr uit door een knieoperatie.... plus KVK vraagje

Over het kvk is al heel veel geschreven op dit forum!
Mijn tip is, zonder te willen kwetsen, ga eerst heel veel oefenen. Er zijn al zoveel supergoede taartenmakers, dat je écht iets speciaals moet kunnen maken wil je er iets mee bereiken!
Succes met je operatie!!! In de tijd van herstel kun je natuurlijk heerlijk rondneuzen op dit forum en how-to's bekijken!
Daarna uitvoeren en oefenen-oefenen!

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

3

Re: FF dr uit door een knieoperatie.... plus KVK vraagje

Ja heb zeker nog veel oefening nodig, en mss in het voorjaar een aantal workshops voor de nodige handigheid
zal eens gaan neuzen en kijken welke richting ik op wil gaan, kijk een huis tuin en keuken taart voor fam & vrienden is wel leuk maar een bedrijf oid zou ik mijn taarten op het moment zeker niet aan willen doen  ;)