Onderwerp: Graag een eerlijke mening..

Voor morgen moet ik voor iemand een dora taart maken en nu wil ik een eerlijke mening over dit plaatje. Kan die op de taart? Ik had namelijk niet zo een zin om te puzzelen en heb dit geschilderd, maar je ziet de strepen van de penseel zo erg...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WBBTUHYZ-1.jpg

Re: Graag een eerlijke mening..

Het stoort me niet. Ik denk dat de penseelstrepen juist de charme van het plaatje zijn. Ik vind em leuk!

Life is uncertain......eat dessert first!

3

Ik denk dat je de ballonnen bedoelt? Over het geheel vind ik je plaatje heel  leuk, ik zou hem gewoon gebruiken. Vergeet niet dat de jarige het totaalplaatje bekijkt en niet let op details zoals jij als maakster. Vaak zijn ze zwaar onder de indruk.

Tieneke

4

Misschien in 3D balonnen eroverheen maken ?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Sonj@ schreef:

Misschien in 3D balonnen eroverheen maken ?

Dat vond ik een goeie!
Daar zie je de strepen het meest. Verder issie heel mooi!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

6 Laatst bewerkt door djehr (09-11-2012 08:21)

Ik vind het een erg mooi plaatje. Misschien kun je als het plaatje op de taart zit ook wat op de taart zelf schilderen zdat daar de penseelstrepen ook terug komen. Dan is het echt een geheel. Je mag best zien dat het handwerk is en niet een kant-en-klaar geprint plaatje.

7

Mij stoort het niet, heb maakt het net 'artisanaal'. Maar die 3D ballonnen lijken me idd wel een leuk idee

8

ik vind 'm helemaal  :thumb:  :Y

ligt er erg aan hoe je de rest van de taart gaat maken.... 3d ballonnen kunnen een heel goede verbinding met de rest van de taart worden/geven :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

Mijn dochtertje van 5 jaar zit naast mij en zij zegt: dat is echt mooi! Ik schat dat zij jouw doelgroep is. :)

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

10

Ik zou er niets aan doen! Het lijkt nu net of de plaat is ingekleurd met een stift! En dat is toch juist leuk voor die leeftijd?

Je vindt mijn taarten ook op Facebook: https://www.facebook.com/bakkriebels/
Wat meer lezen bij mijn baksels? http://bakkriebels.nl/

Om maar ven met Abel van taarten van Abel te spreken: Ik zeg niks meer aan doen!

Ik vind het juist heel erg mooi om te zien dat het handgemaakt is. Dat idee van Djer, om penseelstrepen op de rest van je taart te maken, spreekt mij het meeste aan.

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

12

Ik vind ook dat je er niets meer aan moet veranderen! Hij is super mooi! en het mag toch te zien zijn dat het handwerk is? Vind dat je hier super trots op mag zijn.

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

13

Ik vind het ook heel erg mooi zo. En het heeft wel iets, net alsof het met stift gekleurd is inderdaad.

Moet alleen wennen aan het "platte" van zo'n schildering, ik vind het daardoor pers. nu een beetje kaal ogen. Of ga je er nog dingen bij doen/afwerken?

14

hij is mooi zeg! :D zo laten hoor :Y

15

Ik vind m mooi. Hoe heb je de tekening overgebracht?
Benieuwd naar je eindresultaat!

16

Ik vind em ook mooi hoor, het dat extra "kind" gevoel aan een taart voor een kind, in goede manier van de zin ;)

17

Ben het met al het bovenstaande eens! Als je een kleurplaat kleurt zie je soms ook de strepen van de stift? Vind het juist zn charme hebben! Mooi gedaan!

18

Ik vind het wel leuk zo. Lijkt inderdaad ingekleurd met viltstift. Misschien een idee om er een paar viltstiften bij te boetseren?

Bedankt voor jullie tips!

Het is uiteindelijk goed, zie het topic met de taart hier:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2127299758