1

Onderwerp: Eigen website bijna klaar!

De website is bijna klaar, en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Alle tips zijn welkom!

http://www.taartcreatiesfriesland.nl/joomla16/

Alvast bedankt voor het kijken!

2

Re: Eigen website bijna klaar!

Het eerste wat ik zie...... het is "jij bepaalT".

Mag ik vragen waarom je je potentiële klanten met je/jij aanspreekt? :o Nu ben ik wellicht daarin (best wel) ouderwets, ik vind voor onbekenden nog altijd u gepast(er)......  :o

3 Laatst bewerkt door Biggeltaart (08-11-2012 08:56)

Ik zou tijden vermelden wanneer je gebeld kunt/wilt worden. Anders wordt je echt op de gekste tijden gebeld. Het is ook een goede om naar te verwijzen wanneer mensen toch op een raar tijdstip bellen, want die hebt je er toch tussen zitten.

En de tweede zin van punt 2 van de algemene voorwaarden loopt niet lekker vind ik. "Of na overleg contact bij afhalen."

4

Bedankt voor de reactie.

Ik heb heel lang getwijfeld of ik jij of u zou gebruiken. In eerste instantie had ik alles in de u-vorm, maar heb dat weer veranderd.
Misschien toch goed om het in de u-vorm te schrijven, bedankt!

5

Biggeltaart schreef:

Ik zou tijden vermelden wanneer je gebeld kunt/wilt worden. Anders wordt je echt op de gekste tijden gebeld. Het is ook een goede om naar te verwijzen wanneer mensen toch op een raar tijdstip bellen, want die hebt je er toch tussen zitten.

En de tweede zin van punt 2 van de algemene voorwaarden loopt niet lekker vind ik. "Of na overleg contact bij afhalen."

Jij hebt duidelijk verder gekeken/gelezen dan ik  :lol:, ik bleef steken en verliet de homepage...... ;)

6

annick67 schreef:
Biggeltaart schreef:

Jij hebt duidelijk verder gekeken/gelezen dan ik  :lol:, ik bleef steken en verliet de homepage...... ;)

Haha, inderdaad! Ik zit nou thuis met een ziek kind, dus ik heb even wat meer tijd om verder te kijken. En die "fout" van het bellen heb ik ook gemaakt, je wordt echt op de gekste tijden gebeld! Moest ik er echt bijzetten!

7

Marsfond (mening van marsepein en fondant). Weet niet wie in deze een mening heeft, maar het zal wel een menging moeten zijn  ;)

Is het niet verstandiger, dat je ALTIJD een aanbetaling vraagt. Er zijn al verschillende topics op het forum geweest, waarin blijkt, dat taarten soms niet opgehaald worden en je er wel je tijd en geld in gestopt hebt.
Je zou bv. een aanbetaling kunnen vragen van 25 % (ik zeg maar wat) die voldaan moet zijn 7 dagen voordat je de taart moet leveren. Geen aanbetaling = geen taart).

8

Mooie site!  :thumb:

9

Iedereen tot nu, bedankt voor de reacties!

De punten van verbetering heb ik meteen aangepast. Als je zo bezig bent met het maken van een website, zie je soms door de bomen het bos niet meer. Dan is het fijn als er andere mensen eens naar kijken.
Tips en aanmerkingen zijn altijd welkom!