Re: brrrr hebben jullie het ook zo koud? kom je nog wel buiten spelen?
.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » brrrr hebben jullie het ook zo koud? kom je nog wel buiten spelen?
.
Wauw, echt heel mooi weer!!
heel gaaf 
Aaah ze is schattig!
Wauwie brenda~! Ziet erg erg mooi uit hoor! 
Super leuk poppetje, zo hip 
Echt niet normaal............... dat jij dat kan maken
Super leuk en gaaf 
Ik zei al eerder : ik ben fan van je. Geweldig kunstig.
Prachtig weer zeg want ben jij toch een kunstenaar als het op de taarten en boetseren aankomt. 
Wow Brenda schitterend, wat een details.
Jeetje prachtig!! Maar die topers maak je die van marsepein? Of zijn ze niet te eten? Want van fondant is dat toch niet lekker?
O getver, deze is ook al zo mooi!!!!!!!!!!!! Ooit moet ik toch maar eens een workshoppie bij je volgen...........
christine, het is inprinciepe wel eetbaar maar idd niet echt lekker, je moet het gewoon als sierstuk zien, leuk om te bewaren 
Geweldig. Je bent echt een kunstenares. 
schatig poppetje 
Prachtig poppetje! Wel een tip(je): het jasje is kort, dan zou je verwachten de beentjes aan elkaar te zien. Een stukje heup zeg maar. Ik vind zelf zo de verhouding net niet kloppen. Maar dat is echt makkelijk gezegd hoor door mij, want zo'n poppetje zal nooit onder mijn vingers vandaan komen! Top gemaakt!
Het begint misschien eentonig te worden, maar Wauw!!!!!!
Wat mooi! Ik wilde dat ik dat ook kon!
heel gaaf!!

Onwijs mooi, die cursus van Annelies heeft je geïnspireerd en hoe! Erg mooi!
Prachtig poppetje! Wel een tip(je): het jasje is kort, dan zou je verwachten de beentjes aan elkaar te zien. Een stukje heup zeg maar. Ik vind zelf zo de verhouding net niet kloppen. Maar dat is echt makkelijk gezegd hoor door mij, want zo'n poppetje zal nooit onder mijn vingers vandaan komen! Top gemaakt!
dank je wel, zullen we het gewoon op vrije vertaling houden
het hoofd verwachtje tenslotte ook veel kleiner in verhouding
ik heb de foto die je hierboven ziet een beetje vanuit een hoger oogpunt genomen omdat ze je dan ook meer aankijkt op de foto, maar heb zojuist even even een snelle snapshot gemaakt, sorry voor de slechte kwaliteit, maar even om te laten zien dat de benen echt wel samenkomen 

Biggeltaart schreef:Prachtig poppetje! Wel een tip(je): het jasje is kort, dan zou je verwachten de beentjes aan elkaar te zien. Een stukje heup zeg maar. Ik vind zelf zo de verhouding net niet kloppen. Maar dat is echt makkelijk gezegd hoor door mij, want zo'n poppetje zal nooit onder mijn vingers vandaan komen! Top gemaakt!
![]()
ik heb de foto die je hierboven ziet een beetje vanuit een hoger oogpunt genomen omdat ze je dan ook meer aankijkt op de foto, maar heb zojuist even de foto uit een andere hoek genomen en dan zie je wel dat er een samenkomst van de benen net onder het jasje vandaan komt
Inderdaad, zo ziet ze er heel anders uit! De kracht van fotografie haha! Leuk hoor om steeds wat nieuws van je te zien! En leuk dat je even de tijd nam om op mijn commentaar in te gaan, top!
Prachtiggg!!!
kwebbeltje schreef:Biggeltaart schreef:Prachtig poppetje! Wel een tip(je): het jasje is kort, dan zou je verwachten de beentjes aan elkaar te zien. Een stukje heup zeg maar. Ik vind zelf zo de verhouding net niet kloppen. Maar dat is echt makkelijk gezegd hoor door mij, want zo'n poppetje zal nooit onder mijn vingers vandaan komen! Top gemaakt!
![]()
ik heb de foto die je hierboven ziet een beetje vanuit een hoger oogpunt genomen omdat ze je dan ook meer aankijkt op de foto, maar heb zojuist even de foto uit een andere hoek genomen en dan zie je wel dat er een samenkomst van de benen net onder het jasje vandaan komt
Inderdaad, zo ziet ze er heel anders uit! De kracht van fotografie haha! Leuk hoor om steeds wat nieuws van je te zien! En leuk dat je even de tijd nam om op mijn commentaar in te gaan, top!
als ik het zie probeer ik dat altijd te doen 
wat een schatje....echt leuk gedaan
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » brrrr hebben jullie het ook zo koud? kom je nog wel buiten spelen?