Onderwerp: koekiemonster taartje
met mijn zus samen gemaakt voor haar vriendin's verjaardag.
haartjes zijn van fondant, met de sugargun..heeeeel veeeeel werk, maar resultaat super mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » koekiemonster taartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
met mijn zus samen gemaakt voor haar vriendin's verjaardag.
haartjes zijn van fondant, met de sugargun..heeeeel veeeeel werk, maar resultaat super mooi!
Super leuk 
Wow wat een werk!! Heb je dat haartje voor haartje vast geplakt?
bij de sugargun zit een schijfje met meerdere gaatjes, dus je hebt er een aantal bij elkaar, kort afsnijden en met de platte kant van het mesje meteen op de fondant op het taartje lijmen.
zijn er wel lang mee bezig geweest hoor! maar vonden dit wel een mooier resultaat dan bijv. hagelslag...kokos kleuren had ik ook bedacht, maar kokos vond ze maar vies!!!
Wat leuk!! Ik wilde de cupcake variant altijd al eens maken maar deze staat nu ook op m'n verlanglijstje! Echt heel leuk!
bij de sugargun zit een schijfje met meerdere gaatjes, dus je hebt er een aantal bij elkaar, kort afsnijden en met de platte kant van het mesje meteen op de fondant op het taartje lijmen.
zijn er wel lang mee bezig geweest hoor! maar vonden dit wel een mooier resultaat dan bijv. hagelslag...kokos kleuren had ik ook bedacht, maar kokos vond ze maar vies!!!
Ik vind het een geweldig mooie taart!!
Maar 1 tip, met een knoflookpers gaat het echt veeeeeeeeel sneller 
ja ik heb ook de sugergun. dus je doet het met de hele dot die er uit komt. indd wat een werk haahah. erg leuk resultaat indd!
knoflookpers is zelfde idee gaat toch niet heel veel makkelijker? je moet met suger gun zorgen dat het goed perst dat kun je het beste doen door wat crisco door je fondant/marsepein te mengen.
kimvanderloop schreef:bij de sugargun zit een schijfje met meerdere gaatjes, dus je hebt er een aantal bij elkaar, kort afsnijden en met de platte kant van het mesje meteen op de fondant op het taartje lijmen.
Ik vind het een geweldig mooie taart!!
![]()
Maar 1 tip, met een knoflookpers gaat het echt veeeeeeeeel sneller
is dat zo ja? met de sugargun heb je ook een heleboel haartjes bij elkaar zitten en die hoef je veel minder vaak bij te vullen dan in een knoflookpers toch?
ja ik heb ook de sugergun. dus je doet het met de hele dot die er uit komt. indd wat een werk haahah. erg leuk resultaat indd!
![]()
knoflookpers is zelfde idee gaat toch niet heel veel makkelijker? je moet met suger gun zorgen dat het goed perst dat kun je het beste doen door wat crisco door je fondant/marsepein te mengen.
ik kneed er ook altijd crisco doorheen, dan gaat het echt wel makkelijk, alleen was de sugargun op het laatste een beetje glibberig van de crisco aan het worden, hahaha
Ik vind dat je bij de sugargun veel harder moet knijpen en na een tijd krijg ik dan altijd zo'n kramp in me armen, de knoflookpers moet je wel veel vaker vullen, maar je knijpt de sliertjes er zo doorheen.
Wat een leukerd!! De koekiemonster cupcakes waren bij mij inderdaad al favoriet (ik loop stage op de basisschool en de kinderen daar, zelfs groep 8! vinden ze geweldig), maar deze sla ik ook op!!
Oh ja, respect voor het vele werk dat daarin gezeten heeft zeg! Daar zal je wel heel veel geduld voor moeten hebben!
PFf wat een werk!! Erg leuk gedaan 
een hele leuke koekiemonster!
Supergaaf gedaan!!
Maarre...is het nou een taartje van blanda??
Wat een werk!
Maar het resultaat mag er zijn.
Supergaaf gedaan!!
![]()
Maarre...is het nou een taartje van blanda??
ja 12cm blanda!
Wat nog sneller is is denk ik gewoon die haartjes erop spuiten? Met die gras/haarspuit?
Wat een leuk monster, en wat een werk heb je daar aan gehad.
maar het eindresultaat mag er wezen.
Wauw, die is geweldig!! Wat een werk!
Ik vind hem erg strak! (voor zover dat kan met stekels, hihi)
Erg leuk
Maar lijkt me inderdaad best een flinke klus!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » koekiemonster taartje