1

Onderwerp: Dat waren een heleboel bloemen!

Ik plaats niet zo heel vaak mijn creaties, maar op deze ben ik zo ontzettend trots dat ik het toch niet kan laten!

2 weken geleden werd ik gebeld of ik 6 november nog plek had voor een bruidstaart. Voor minstens 75 personen en graag een laag glutenvrij....

Gelukkig kon alles doorgaan en hebben we de wensen  besproken. Veel bloemen en heel graag lelies, was het verzoek. Dat kan natuurlijk!! :Y

Nou hier komt hij dan:

http://i823.photobucket.com/albums/zz151/maaikesigner/bruidstaartlelies.jpg

2

Re: Dat waren een heleboel bloemen!

Jeetje wat een bloemen,echt prachtig!

Onwijs gaaf!! Grote taart zeg voor 75 personen hihi, lekker smullen! Knap dat je dit in 2 weken voor elkaar hebt kunnen krijgen!

Life is uncertain......eat dessert first!

Haha, ja tijdens het gesprek kwamen ze toch op  nog meer mensen uit! Dus voor de zekerheid maar een extra laag op hun verzoek! :D

5

Prachtig! Echt heel mooi

6

Prachtig!!!

groetjes Wilma

7

Jeetje wat een werk. Mooi hoor. Welk recept heb je gebruikt voor de glutenvrije laag?

Zoete groetjes, Marjolein

8 Laatst bewerkt door Paula_Wiertsema (07-11-2012 13:16)

Erg mooie taart! Vooral het kleurtje!

9

oooh schitterende taart !  jammer dat je er niet meer post hier!

ai een laag glutenvrij? hoe heb je dat verwerkt zonder kruisbesmetting te krijgen?

Wel een supermooie taart! de bloemen zijn helemaal te wauw!  :thumb:

11

Hij is erg mooi en dat zijn nogal wat bloemen! Daar ben je wel even mee bezig geweest.

12

wow super gave taart mooi die lellies!

hoe heb je dat gedaan met die laag glutenvrij zonder dat je kruisbesmetting krijgt

13

Wat een mooie creatie

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

14

Geweldig!!!

15

Jeeetje, wat een mooie bloemenpracht!!

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

16

Prachtige taart, originele kleur. Kruisbesmetting kun je volgens mij heel eenvoudig voorkomen door een cakedrum tussen de glutenvrije laag en de andere lagen te leggen. En natuurlijk apart bakken en bekleden en tussendoor heel erg goed schoonmaken. Het hangt ook een beetje van iemands tolerantie af of kruisbesmetting een groot risico is of niet. Hoe gevoeliger, hoe meer je moet uitkijken.

Tieneke

De kans dat er een kruimeltje van de ene laag op de andere laag valt is erg groot, daarom denk ik de vraag hier. Denk dat de bovenste laag glutenvrij is dan?

Wauw, erg mooi met die bloemen. Welke maten heb je gebruikt voor deze taart?

19

Prachtig!!!!

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

20

Prachtige taart! mooie kleur ook!

21

Prachtig

22 Laatst bewerkt door maaikesigner (07-11-2012 18:54)

Wauw, wat een leuke reacties allemaal  :o !

Voor de glutenvrije laag (inderdaad de bovenste laag) heb ik het recept van hier gebruikt. http://www.deleukstetaarten.nl/recept/1 … utenvrij)/ De kruisbesmetting is goed te voorkomen, als je maar heel goed schoonmaakt tussendoor en inderdaad die laag eerst maken. Ook heb ik gelukkig de mogelijkheid om de glutenvrije in een 'aparte' ruimte te maken. En het ligt inderdaad ook aan de mate van allergie. Scheelt al een heleboel dat ik zelf ook een glutenallergie heb en er dus redelijk bekent mee ben!

De maten van de taart zijn 10cm, 15cm, 20cm, 25cm en 30cm. Echt een joekel dus en ook voor het eerst zo'n grote voor mij  :)

23

Echt super mooi!!! Die kleurn

24

Echt super mooi!!! Die kleur is ook heel
Mooi mag ik vragen welke kleur dat is??? En ben heel benieuwd waar je je lelies van gemaakt hebt.

25

Mooi! De bloemen, de kleur, helemaal af.