1 Laatst bewerkt door lune (04-11-2012 16:01)

Onderwerp: Peanut

Voor het eerst met rice crispies gewerkt en dat werkt eigenlijk boven verwachting goed (had backupplan :D)
Het hoofd is dus van rice crispies

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/527290_504990052859286_599370286_n.jpg

Alles goed???? nee 3 fout

Re: Peanut

Heel leuk gemaakt.........vind het zo'n grappige pop in de Jeff Dunham shows  :thumb:

3

:)  Hij is gaaf! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

4

super leuk!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

5

:thumb: Hij is cool!

Ik werk ook regelmatig met de rice crispies,ik vorm het rechtstreeks uit de pan met natte (koude)handen dan plakt het niet aan je vingers.Ik vind het super spul!

Groetjes Notje

6

Jeffefef dunHAAM klonk het bij mij meteen.

Hij is echt super.

7

Ziet er goed uit lune :thumb:

8

Notje schreef:

Ik werk ook regelmatig met de rice crispies,ik vorm het rechtstreeks uit de pan met natte (koude)handen dan plakt het niet aan je vingers.Ik vind het super spul!

ik had mijn vingers ingesmeerd met vet en er bleef niets plakken, alleen met rare vormen vind ik wel dat je de crispies er bobbelig doorheen ziet als je er bc op gesmeerd heb, dus ik heb eerst een laag bc erop gesmeerd, toen in de koelkast en daarna heb ik bc gesculptuurd, hier een klodder en met mijn vinger smeren, daar een klodder en smeren met mijn vinger :D, het was gewoon niet te doen met een palletmes

9

Supergaaf zeg! Lijkt precies! :thumb:

10

Knettergaaf!! :thumb:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

11

lune schreef:
Notje schreef:

ik had mijn vingers ingesmeerd met vet en er bleef niets plakken, alleen met rare vormen vind ik wel dat je de crispies er bobbelig doorheen ziet als je er bc op gesmeerd heb, dus ik heb eerst een laag bc erop gesmeerd, toen in de koelkast en daarna heb ik bc gesculptuurd, hier een klodder en met mijn vinger smeren, daar een klodder en smeren met mijn vinger :D, het was gewoon niet te doen met een palletmes

Met natte koude vingers krijg ik het best wel glad.Hahaha,het is waar, de bc smeren is echt een kliederbloel,maar je resultaat is super!

Groetjes Notje

12

superleuk  :thumb:  :thumb:  :thumb:

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

13

g-g-g-g-g-goooood!!! Super gelukt!

14

GEWELDIG! ik sla hem op ben echt fan van peanut (en alle andere types van jeff dunham)

15 Laatst bewerkt door Carien (05-11-2012 08:43)

:think: ben ik dan echt de enige die grote vraagtekens bij dit wezen heeft...  :o echt noooooit van gehoord :nooo

desalniettemin, hij/zij (?) ziet er superleuk en mooi uit  :thumb:  :thumb:  :Y
:think: Had je verder cake of biscuit gebruikt? En waarmee gevuld? O-)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

16

Hij is echt geweldig!  :thumb:

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

17

Loooove Peanut!

Voor degenen die hem niet kennen: http://www.youtube.com/watch?v=GBa9gT6e … ata_player

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

18

Carien schreef:

:think: ben ik dan echt de enige die grote vraagtekens bij dit wezen heeft...  :o echt noooooit van gehoord :nooo

Ik kende hem ook niet. Nu wel, een beetje irritant maar wel grappig. :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

19 Laatst bewerkt door Carien (05-11-2012 09:53)

dank voor de link  :) :think: wel heel knap gedaan :Y (van die Dunhaaaam ;) )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

20

hij is echt zo supergaaf!!! we verwachten nu wel dat er meerdere gaan volgen van je he? de hele colletie compleet  :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Wat gaaf gedaan! Haha, leuke pop  :lol:

Wat betreft de ricekrispies: Ik doe precies het zelfde als jij, heerlijk kliederen met botercreme, ganache of royal icing. Het is net vingerverven  :D

22

Jee, wat gaaf!! Top gedaan zeg!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

23

Carien schreef:

desalniettemin, hij/zij (?) ziet er superleuk en mooi uit  :thumb:  :thumb:  :Y
:think: Had je verder cake of biscuit gebruikt? En waarmee gevuld? O-)

Ik kende het wel (comedy central, tv zender) maar ik heb echt de schurft aan Jeff Dunham en zijn buikspreekpoppen, maar deze taart vond ik toch wel een leuke uitdaging.

Hij is gebakken van biscuit met de wondermold en daar boven op nog een klein bijgesneden 10 cm taartje, gevuld met ganache en bbr