Onderwerp: Heerlijk avondje is (bijna) gekomen.....
Gewoon voor de fun, boek is dummie, mini cc's zijn echt, opgespoten met RI, pepernoten en schuimpjes zijn echt, zak is dummie, chocoletters zijn echt. Dank aan allen hier voor de inspiratie.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Heerlijk avondje is (bijna) gekomen.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gewoon voor de fun, boek is dummie, mini cc's zijn echt, opgespoten met RI, pepernoten en schuimpjes zijn echt, zak is dummie, chocoletters zijn echt. Dank aan allen hier voor de inspiratie.

Dat ziet er leuk en lekker uit! Ik vind je 'zak' erg mooi!
Mooi zeg... Ik vind je boek errug mooi!! De rest ook hoor... Ook het kastje waar het op staat... moest het ff zeggen!
het ziet er heel lekker en sinterklaasachtig uit
! heb je die pepernoten en schuimpjes zo gekocht of zelf gemaakt? als je ze zelf hebt gemaakt, is er een how to van
?
dames dank jullie voor de complimenten.
de zak is iets gemarmerd, voor de dieptewerking.
boek klopt niet helemaal qua verhouding, maar had geen goede dummie. en piepschuim snijden ben ik geen fan van
pepernoten en schuimpjes zijn gekocht.
vorig jaar had ik pepernoten van fondant gemaakt. had ik nu mischien ook kunnen doen, wat kleinere pepernoten.
zo leer ik elke keer weer.
mooie toeven op de cupcakes 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Heerlijk avondje is (bijna) gekomen.....