Onderwerp: pffff....soms...
duurt het echt veeeeeel te lang voordat ik weer wat post...

Ik moet echt hoognodig wat gaan doen aan mijn fotokwaliteit...maar is weer zo'n mega investering
Dit was voor mij de eerste keer dat ik dit deed, die plooienrandjes...vind het zelf voor een eerste poging best oke

Ook hier geen flaterende foto, was een puzzelplaatje, men was erg tevreden. Wat mij betreft had het echt wat strakker gemoeten, maar was weer zo'n dag dat je niets kon met je fondant.

Dit was een last minute taartje, had de vrije hand, alleen de tekst was bepaald

De klant was zo tevreden over de eerste taart, dat er een tweede achteraan mocht voor de volgende dag. Beetje dezelfde stijl aangehouden.

Dit was een afscheidscadeautje en een dikke dankje wel voor de fysio van onze kleine meid. hier geexperimenteerd met smaken. Een biscuit met een vleugje rozenwater, gevuld met een kokosmousse,citroencreme en stukjes chocolade koksmakronen.

Deze was ook een vrije hand...altijd fijn! Mocht niet te druk worden. Geinspireerd door brennies cake house wat gaan uitproberen. Opnieuw weer geen foto die de taart tot zn recht doet komen 
Het is een spicey honeycake, gevuld met een mousse van witte chocolade, yoghurt, honing en walnoten. En bramen. Afgesmeerd met een bc met een tikje contreau.

Deze was voor een jarige dame van 11. Het logo op de taart is van een game welke ze graag speelt. Ik vond de taart nogal 'duister' voor een verjaardag dus wat paarse accentjes toegevoegd. Toen ze hem zag was ze helemaal happy!

Deze was om mijn nieuwe mold van karen davies uit te proberen. Zit een heel verhaal aan vast....mij mold werd schandalig genoeg op de T&T uit mijn tas gestolen. Heel lief is een van de dames van het forum de volgende dag nog gaan vragen of hij toevallig toch niet verloren was en gebracht bij gevonden voorwerpen. Natuurlijk niet het geval....is iemand van de organisatie meegelopen naar de stand van Karen om daar te vragen of hij toevallig daar gebracht was. Natuurlijk ook niet. Maar ze gaf wel zo een nieuwe mold mee! Zo super lief. Was helemaal happy met iedereen die zo welwillend was. Ook de organisatie van T&T dat ze toch zo behulpzaam waren!

Ook dit was een relatief kort dag bestelling. Elmo was de vraag met een voorbeeld van wat ze op het internet hadden gezien. Hier mijn eigen twist aan gegeven met dit als resultaat...

Ook hier waren ze erg tevreden over taart nr 1 dat het verzoek kwam om een tweede te maken voor de volgende dag! Graag, vond het erg leuk om te doen!
Bedankt voor het kijken, en hoor graag feedback terug!
of zijn die gespoten)
) op de foto te gaan