1

Onderwerp: blij met mn eerste taart: herfst tuintje

Het weekend mn eerste taart gemaakt en ondanks dat ik natuurlijk nog veel dingen zie die beter kunnen ben ik toch wel erg tevreden voor een eerste poging.
Het is een herfst tuintje voor de verjaardag van mn man die sinds we in ons nieuwe huis wonen erg veel plezier beleeft aan het leuk maken van ons tuintje, maar allemaal lekker op zn eigen manier en niet te strak en geordend..

Had op zijn verzoek een biscuit met spuculaassmaak gemaakt, hij was gevuld met een laagje krokante chocolade met daarop mandarijnen-monchou bavarois en een laagje krokante chocolade met daarop slagroom met partjes mandarijn. Had de stukjes mandarijn helaas wat te groot waardoor de taart iets bol was aan de bovenkant en niet helemaal mooi plat.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OVNVUJCS.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KYWHGGMN.jpg

2

Re: blij met mn eerste taart: herfst tuintje

Prachtige taart. Je zou echt niet zeggen dat je dit niet eerder hebt gedaan!

Let them eat cake (Marie Antoinette).
Groetjes, Melissa

3

Mooie superstrakke taart hoor! Ook mooi geboetseerd! Super!

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

4

:think: ... natuurtalent! :Y  :thumb:  :thumb:

en vwb de vulling... de meesten doen in de 1e taart botercrème en jam, dus ook voor dat  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Wat leuk en netjes hoor!
Maar eh, wat een zielige diertjes zonder huis  ;)

6

:) geweldig!!

7

Schattig :)

8

mooi hoor

9

Heel knap zeker voor de eerste taart! :Y  :thumb:

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

10

wow wat een complimenten, krijg t er helemaal warm van   :o

11

Ik zie nu pas dattie al hier staat. Nogmaals, het is echt een supertaart! Als je zou zeggen dat je al langer beZig bent geloof ik je zo. Ik zeg, op naar de volgende. Want in februari moet er wel een mooie taart zijn als je kleintje 1 wordt:):)

12

Erg mooi! zou niet zeggen dat het je eerste taart is!
Ik wou dat ik zo kon boetseren!

13

Wow... je eerste taart?! Super gaaf!

14

Je EERSTE???? *raapt mond van vloer*  Jeetje wat knap, superstrakke taart en mooie boetseersels.

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

15

WAT eerste taart  :rolleyes: ? je hebt er talent voor  :Y ! zó strak en dat je al zoveel durft (en kunt) boetseren zeg.

16

Bedankt voor alle complimenten!! Heb er wel even over gedaan hoor. had alle boetseersels al van te voren gemaakt dus die stonden al klaar. op het moment zelf hoefde dus alleen de taart gemaakt en bekleed te worden, de platte dingetjes maken en erop (zoals het hekje en de blaadjes) De rest stond al klaar en kon ik er zo op plakken, dat scheelde wel een boel hoor, anders was het wel een hele klus geweest en had ik dat nooit in een dag af gekregen.