Onderwerp: Itty Bitty Rose
Ik ben echt helemaal verliefd aan het worden op miniatuurbloempjes...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Itty Bitty Rose
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben echt helemaal verliefd aan het worden op miniatuurbloempjes...

Jeetje wat een priegeltje, maar wat is 'ie mooi! 
Heel mooi, lijk me echt een geprutst zo klein 
Lieve help wat klein en ini minie! Daar kan ik echt heel jaloers op worden. Mijn duimen pletten alles wat klein is...hahaha
Knap hoor! En heel mooi natuurlijk.
Oh ja mooi!
Heb je het met een petaluitsteker gedaan of zonder? Is het methode hetzelfde als de grotere varianten (kun je nog tips geven)?
Ik ben bijv. op zoek naar een kleine orchidee-uitsteker, maar heb niet zulke fijne vingers dus en benieuwd...
Bedankt voor de complimenten, dames 
Ik heb hem gemaakt zonder uitsteker, ik weet niet of er eentje is voor roosjes van dit formaat. Ik neem aan dat het veel lijkt op hoe je grote rozen maakt, alleen heb ik nog nooit grote rozen op draad gemaakt
Er is een mini-orchidee uitsteker die je gewoon in deleukstetaartenshop kan kopen! Ik heb daar wat voorbeeldjes van gemaakt, die zal ik morgen (als ik fut heb, ben nu echt op
)ook eens showen. En voor mensen die zin hebben in lekker priegelen: daar ga ik ook workshopjes in geven bij mij thuis
Oh ja, ik ben ook benieuwd naar je orchidee! Ik heb de Cymbidium medium van PME, maar er zou een kleinere moeten zijn, heb je die inderdaad? In de shop heb ik hem nog niet gezien (ik ga zo nog even kijken).
En ik houd je workshopaanbod in de gaten, leuk, Eindhoven is voor mij net te doen (ligt aan de dag/tijd).
En welterusten natuurlijk 
Jemig wat priegelig klein. Heel erg schattig.
Aaah wat een schatje!!
tja, dat snap ik als je ze zo mooi kunt maken
!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Itty Bitty Rose