Onderwerp: Sneeuwuil
Hier is mijn allereerste 3D taart: een sneeuwuil. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, tips en hints zijn van harte welkom!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Sneeuwuil
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier is mijn allereerste 3D taart: een sneeuwuil. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, tips en hints zijn van harte welkom!
Geweldig!! Echt mooi, geen tips...
Heel mooi!
Prachtig, die lazy eyes...............
Hier ook geen tips hoor, alleen complimenten dat ie ontzettend leuk is!
Oh ja, toch eentje: snel posten bij de 'themataartenrubriek'
*edit* dat heb je dus al gedaan
ik vin'm
mooi gebruik van die kantuitstekers ook
ik vind de oren wel ietsje dicht bij elkaar staan, maar goed, da's persoonlijk natuurlijk
Wat een mooie uil
Wat een schatje.
ik vin'm
mooi gebruik van die kantuitstekers ook
ik vind de oren wel ietsje dicht bij elkaar staan, maar goed, da's persoonlijk natuurlijk
Mee eens. Ik vond het doodeng om te gaan snijden en toen het eraf was kon het niet meer terug
Wat een prachtige taart/uil. Echt heel erg mooi.
Mag ik vragen welke vorm bakblik je hebt gebruikt? Vierkant en dan rechtop zetten en oren uitsnijden?
Wat een prachtige taart/uil. Echt heel erg mooi.
Mag ik vragen welke vorm bakblik je hebt gebruikt? Vierkant en dan rechtop zetten en oren uitsnijden?
Dank je wel
Ik heb 2 maal de 15 cm rond gebruikt en deze vrij hoog gebakken met behulp van bakpapier. Deze lagen weer doorgesneden en gevuld met hazelnootcreme, zodat er in totaal 3 gevulde lagen waren. De boel gestut met een dowel en toen ben ik gaan snijden. Eerst een kegelvorm en daarna de oren. Dit had ik denk ik beter andersom kunnen doen, dan hadden ze misschien iets verder uit elkaar gestaan.
Heel stijlvol!
Geweldig! Ik vind hem echt prachtig! Ik sla hem op!
Geweldig! Ik vind hem echt prachtig! Ik sla hem op!
Ik ben heel erg vereerd, dank je wel
ik vind hem ehm... haar supercute! leuke kleurtjes en leuke technieken gebruikt en leuk toegepast! ja hier hou ik wel van
Wat een sjiekerd! Mooi gedaan! Waarmee heb je het kant-effect gemaakt?
Wat een sjiekerd! Mooi gedaan! Waarmee heb je het kant-effect gemaakt?
Bedoel je die rand om haar buik? Dat is de FMM Textured Lace set no. 1 http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-230.html
Mooi!! Mooie die kleuren ook zo
zie trouwens nu pas dat jij het bent whahahaha
zie trouwens nu pas dat jij het bent whahahaha
oui, c'est mois, uit Zoetermeer heb m'n avatar veranderd
Wauw.... En jij vraagt tips?
Sorry die heb ik niet, vindt hem/haar namelijke super!
ow wat leuk!! vooral die bloemen er bij maken hem helemaal af!
Krystle schreef:Wat een sjiekerd! Mooi gedaan! Waarmee heb je het kant-effect gemaakt?
Bedoel je die rand om haar buik? Dat is de FMM Textured Lace set no. 1 http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-230.html
Hihi, ik bedoelde eigenlijk die afdruk in haar vleugels.
Oops, twee keer.
O die! Dat is de Designer Stencils Nature`s vignette. Ik ben gek op dat patroon! Gedust met RD Edible Silk - Metallic Light Silver. Met dank aan Kwebbel
Een schatje.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Sneeuwuil