1

Onderwerp: het stapeltje voor de nieuwsbrief van de Leukste Taarten Shop

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/381867_377812555636979_1611847733_n.jpg

dit lieve stapeltje heb ik gemaakt voor de nieuwsbrief van November van De Leukste Taarten Shop. in de nieuwsbrief staan wel alle stappen uitgelegd, maar ontbreken alle stap voor stap foto's, die staan wel op mijn facebook in een openbaar album, dus als het goed is kunnen jullie die allemaal zien. zo niet, geef dan een gil dat zal ik ze ook hier in de how to gaan plaatsen...
ik hoop dat jullie hem leuk vinden ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2 Laatst bewerkt door Sonj@ (04-11-2012 15:16)

Re: het stapeltje voor de nieuwsbrief van de Leukste Taarten Shop

Wat een liefie weer!!

*edit*

En wat SUPER die how-to foto's!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

super!!!

groetjes José

4

hij is prachtig!

hier hou ik wel van!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

5

Supermooi taartje.  :thumb: ik had de werkbeschrijving al afgedrukt, want ik wil dit toch zelf eens proberen. Maar nu ben ik een echt groentje op het gebied van dusten, dus ik hoop je het niet erg vind, als ik je een vraagjes stel?  :o
Mijn eerste vraag is, welke dust gebruik je nu? In de werkbeschrijving staat dat je de zwarte fondant dust met parelmoer dust, maar in de lijst van benodigdheden staat de twinkle dust, white van rainbow dust. Of is dit wel dezelfde dust? :think:
En mijn tweede vraag: dust je de fondant het beste met zo'n borstelpompje zoals op je foto staat?
Trouwens superduidelijke foto's voor leekjes zoals ik. :Y
Sorry voor de vragen en
Alvast bedankt!
Petra

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

6

ik doe meestal parelmoer met sprakle in die grote dustkwast, maar twinkle komt op hetzelfde neer ;) die ken ik pas sinds een paar weken. ik gebruik eigenlijk altijd die kwast met reservoir omdat die lekker groot is en gelijkmatiger werkt dan een losse kwast. maar dat is persoonlijke voorkeur en niet perse noodzakelijk, sterker nog, ik geloof dat die kwasten binnenkort niet meer leverbaar zullen zijn.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Wauw! Hij is gaaf Brenda!
En dank je voor de how to! Hier ga ik veel aan hebben!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

8

Hele mooie taart :thumb: en dankje voor de duidelijke fotos!

Heel mooi!

Heel mooi en bedankt voor de howto! Weer wat nieuwe trucjes geleerd!

11

Brenda bedankt voor je uitleg. :thumb:

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

12

Ik ben de taart nu aan het maken! Ik zag hem op de site van De leukste taartenshop en was gelijk verkocht. Van het weekend nog een aantal benodigdheden gekocht en vandaag begonnen. SUPER LEUK om (na) te maken. Alleen het dusten is voor mij de eerste keer en ondanks de kwast krijg ik hem niet zo mooi zilverkleurig als op je voorbeeld. Wanneer ik hem helemaal klaar heb zal ik een foto posten, mijn eerste op het forum, dus erg spannend.

Groetjes,
Jolanda

13

Ik ben helemaal fan van je taarten Brenda. Geweldig!!!

14

Wauw, ik ben helemaal weg van de nieuwe weg die je met je taarten inslaat!

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

15

Oh, wat een schatje weer! Prachtig :)

16

Ja die heb ik gisteren gezien op de Kreadoe! Superlief en we herkenden meteen de Kwebbel-style!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

17

Hij is weer erg mooi Brenda!!!  :Y

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

18

Zo mooi chique!!! :thumb:  :think:

19 Laatst bewerkt door Pandora (05-11-2012 11:05)

Nog ff een vraagje. Waar staat die kwast met reservoir in de shop?? Heb ernaar gezocht, maar kan het niet vinden. :s B.v.d.  :) Heb het ondertussen gevonden, staat bij materialen, maar dan in het engels. :cool:

20

Supermooi taartje! kan niet wachten om deze een keer als inspiratie te gebruiken! Super dat je hem met ons wil delen!