Onderwerp: heb de smaak te pakken!
Eindelijk gelukt om een foto op forum te krijgen haha...nu nog maar eentje proberen...taart voor mijn lieve mams gemaakt...die is gek op roze...dus....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » heb de smaak te pakken!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Eindelijk gelukt om een foto op forum te krijgen haha...nu nog maar eentje proberen...taart voor mijn lieve mams gemaakt...die is gek op roze...dus....
Mooi hoor!
wauw, hoe maak je die bloemen zo:)?
wauw, hoe maak je die bloemen zo:)?
Die zijn gemaakt met de petal rose cutters. Hoe groter de cutter hoe groter de bloem. Ik heb 2 maten gebruikt en de randen uitgedund op een zacht matje met de bol tool. Dan een nachtje laten drogen in een appelkarton (gewoon bij de AH aan de groenteboer vragen haha). Pareltjes erin en dan heb je een mooie bloem.
Hey wat een leuk idee met die randen aan de bovenkant zo! Ik vind hem echt super!
daar is mams vast blij mee
!
Heel erg leuk hoor!!
Mams boft maar met zo'n leuke taart! 
idd leuk gebruik van de randjes 
Wauw! Wat ook een mooie kleur roze!!!
Mag ik hem opslaan voor inspiratie?
Enne, die kleur roze, welke is dat? Zelf gekleurd? (Ik bedoel trouwens die van de bloemen, die andere is volgens mij kant en klare of niet?)
mooi gemaakt
heb je die bloemen van fondant gemaakt?
Wauw! Wat ook een mooie kleur roze!!!
Mag ik hem opslaan voor inspiratie?
Enne, die kleur roze, welke is dat? Zelf gekleurd? (Ik bedoel trouwens die van de bloemen, die andere is volgens mij kant en klare of niet?)
Heb alles zelf gekleurd.....had van de lichtroze over. Die donkerder gekleurd. Ik gebruik de kleurstoffen van wilton.
Thanks!!!! Daar kan ik wat mee.
Mooi taartje hoor ,en die bloemen zijn mijn favoriet die maak ik ook altijd zo ,met het appelkarton haha ,ze kijken bij de kassa altijd zo van wat moet je daar nou weer mee
,maar ik denk dat je moeder er erg blij mee is ben benieuwd naar je andere taartjes die gaan komen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » heb de smaak te pakken!