1

Onderwerp: trouwringen

Lieve allemaal,

volgende maand maak ik een trouwtaartje. Gevraagd is om een taarttopper van ringen. Nu heb ik online gezocht en vond ik slechts een naar mijn mening veel te dure taarttopper van ringen die ook nog eens niet echt mooi is. Dus ik wil er graag zelf een maken, maar heb nog even geen idee hoe.

Zijn er mensen die zoiets zelf al eens gemaakt hebben en mij kunnen helpen? Eventueel foto's die jullie zijn tegengekomen van mensen die dat gelukt is?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes Nicole

2

Re: trouwringen

2 gouden ringen maken die in elkaar overlopen?

Sweet as sugar and everything nice

3

zilver wordt het dan, maar de vraag is of iemand er een voorbeeld heeft of een foefje om zoiets ook echt mooi te maken. Want het gaat wel om een trouwtaart natuurlijk.  :)

4

kijk even op mijn hyvessite daar staat er in ieders geval eentje op als t goed is, weet niet of je zoiets bedoeld?

gr lon

5

t zijn der twee ;) hoop dat je er iets mee kunt

gr lon

6

Ik ga meteen kijken tnx!

7

ow fantastisch! zoiets bedoel ik inderdaad. nu nog even kijken of ik het ook voor elkaar krijg de ringen in elkaar te laten drogen. de ringen zijn ook aan elkaar geplakt aan de stand te zien?
Nou super bedankt, ik ga het proberen!

8

eersst 1 ringetje om een rolstokje laten drogen, de tweede een klein stukje open laten en laten drogen om een rolstokje (heb zelf fondant met tylose gebruikt.

toen ze flink aangedroogd waren maar nog wel een klein beetje flexibel de dichte ring door de open ring gestoken (snap je m nog ;) ) en dicht geplakt.

daarna gedust en verder laten uitharden Liggend in elkaar. wanneer ze goed uitgehad zijn in de goede stand zetten en aan elkaar plakken ;) \

hoop dat je m een beetje snapt en hier wat aan hebt, ben benieuwd naar je resultaat:)

gr lon

9

Haha ja ik snap m! Ga het volgende week even oefenen, ook die vorm. Mooie  ronding  van de ringen heb je voor elkaar gekregen!  Terwijl de binnenkant super plat is. Tnx  weer voor je how-to . Resultaat volgt in december :-)

10

nicjebeer schreef:

Haha ja ik snap m! Ga het volgende week even oefenen, ook die vorm. Mooie  ronding  van de ringen heb je voor elkaar gekregen!  Terwijl de binnenkant super plat is. Tnx  weer voor je how-to . Resultaat volgt in december :-)

dank je :o

gr lon