Re: Kunst en Kitsch
Met je eens Lot.. maar hoe je iets zegt, en hoe het geschreven bij een ander overkomt.. Dat is een wereld van verschil..

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kunst en Kitsch
Met je eens Lot.. maar hoe je iets zegt, en hoe het geschreven bij een ander overkomt.. Dat is een wereld van verschil..

Ik heb mijn best gedaan, maar kan het idee achter je taart gewoon niet ontdekken.
Ik snap m niet...
Was dit een opdracht, en hebben mensen hiervoor dus betaald?
Wat eerder ook al gezegd is, iemand die een taart besteld, is al snel tevreden, die zien de meeste dingen vaak niet eens.
Als je zelf taarten bakt kijk je er al heel anders tegenaan.
Mijn verdere mening over je website zal ik voor me houden, wil je alleen even zeggen dat het zonde is van de spelfouten die ik ben tegen gekomen....
nu weten we het allemaal wel hoor..
ik wou dat ik zoveel reactie's kreeg op mijn taarten.. want bij mij is feedback altijd zeer welkom..
Jaaa! precies wat ik dacht toen ik deze discussie las!
Weetje... vaak zie je zelf al wel dingen aan je taart die je minder mooi vind, en juist van de mensen hier wil je dat dan ook horen, want: "die hebben er verstand van" en kunnen je adviseren het op een andere manier te doen.
De mensen in je naaste omgeving vinden alles dat je maakt t mooiste, maar soms is dat gewoon niet zo.... bij jou niet, maar bij mij zeker ook niet!
Ok, mss had eea beter geformuleerd kunnen worden, maar steek er iets van op en dan wordt je alleen maar beter!
Succes met je volgende uitdagende projecten! En blijf vooral genieten van deze leuke hobby!
dames ik denk dat is mooi als jullie stoppen met die pittig reacties en omadat heb ik geen zin meer lezen ,vind je niet mooi fijn het hoef niet.
als alleemal zullen wij zo reageren op elke taart of wat dan ook hier dan ik denk heb die forum geen zin.
bedankt voor jullie reacties 
Helemaal mee eens. Het is nu wel duidelijk mede forum leden.
Dit is nu de reden dat ik amper mijn taarten hier show en bekijk. Dan maar geen reacties van de forum leden.
Een paar weken terug kwam ik een taart tegen die vond ik totaal niet mooi. De persoon in kwestie was er helemaal blij met haar gemaakte taart. Reacties eronder waren alleen maar positief. Nu plaats vanwellie een taart en dan begint het met een negatieve reactie en dan lijkt het net alsof iedereen denkt, oh dat kan ik ook. Ik vind het belachelijk, want er zijn een aantal reactie die gaan niet eens over de taart maar over haar website of over het feit dat ze een bedrijf zou hebben.
Ik vind dat het gezegde "als er één schaap over de dam is, volgen er mee" hier wel erg toepasselijk.
pennyroyaltea schreef:ik wou dat ik zoveel reactie's kreeg op mijn taarten.. want bij mij is feedback altijd zeer welkom..
Weetje... vaak zie je zelf al wel dingen aan je taart die je minder mooi vind, en juist van de mensen hier wil je dat dan ook horen, want: "die hebben er verstand van" en kunnen je adviseren het op een andere manier te doen.
De mensen in je naaste omgeving vinden alles dat je maakt t mooiste, maar soms is dat gewoon niet zo.... bij jou niet, maar bij mij zeker ook niet!Ok, mss had eea beter geformuleerd kunnen worden, maar steek er iets van op en dan wordt je alleen maar beter!
Succes met je volgende uitdagende projecten! En blijf vooral genieten van deze leuke hobby!
Tja komt dat niet omdat ze steeds telkens overal zo tegenin gaat. Ik bedoel kritiek is om van te leren. Maar dat is deze dame duidelijk niet van plan.
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar ik hoop echt echt dat je deze taart niet verkocht hebt. Buitenom het feit dat je onderborden nog zichtbaar zijn. Is je taart bobbelig, berichtjes zijn taalkundig ook niet goed geschreven. Dat maakt dat je naar klanten niet professioneel overkomt. Het ergste zijn nog wel de kleuren. Ze passen niet bij elkaar. Als een taart bobbelig is dan kun je leren hoe je dat kunt verhelpen. Maar als totaalbeeld niet klopt dan vraag ik me af of je creativiteit op het juiste vlak ligt.
Ik zal niet beweren dat ik nooit geen fout maak. Maar voor iemand die nergens voor open staat denk ik echt dat je toch nog een lange weg te gaan hebt.
dames ik denk dat is mooi als jullie stoppen met die pittig reacties en omadat heb ik geen zin meer lezen ,vind je niet mooi fijn het hoef niet.
als alleemal zullen wij zo reageren op elke taart of wat dan ook hier dan ik denk heb die forum geen zin.
misschien een idee om dit forum te sluiten?
chocotoetje schreef:pennyroyaltea schreef:ik wou dat ik zoveel reactie's kreeg op mijn taarten.. want bij mij is feedback altijd zeer welkom..
De mensen in je naaste omgeving vinden alles dat je maakt t mooiste, maar soms is dat gewoon niet zo.... bij jou niet, maar bij mij zeker ook niet!Ok, mss had eea beter geformuleerd kunnen worden, maar steek er iets van op en dan wordt je alleen maar beter!
Tja komt dat niet omdat ze steeds telkens overal zo tegenin gaat. Ik bedoel kritiek is om van te leren. Maar dat is deze dame duidelijk niet van plan.
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar ik hoop echt echt dat je deze taart niet verkocht hebt. Buitenom het feit dat je onderborden nog zichtbaar zijn. Is je taart bobbelig, berichtjes zijn taalkundig ook niet goed geschreven. Dat maakt dat je naar klanten niet professioneel overkomt. Het ergste zijn nog wel de kleuren. Ze passen niet bij elkaar. Als een taart bobbelig is dan kun je leren hoe je dat kunt verhelpen. Maar als totaalbeeld niet klopt dan vraag ik me af of je creativiteit op het juiste vlak ligt.
Ik zal niet beweren dat ik nooit geen fout maak. Maar voor iemand die nergens voor open staat denk ik echt dat je toch nog een lange weg te gaan hebt.
zoo nog een koreltje peper bij,ben je teveden?
ik ben buitenlander
dus ik maak fouten,ik heb geen cursus gedaan voor taal en ben ik heel troots op hoor.
als je kan zonder cursus in pools iets schrijven en nog begrijpen dan krijg je applaus van mij hoor.
alles is all gezegd over taart en hoef niks meer te horen
aub stoppen jullie met zo soort reacties
nu weten we het allemaal wel hoor..
Inderdaad. Lijkt wel een kleuterschool hier.
vanwelie schreef:dames ik denk dat is mooi als jullie stoppen met die pittig reacties en omadat heb ik geen zin meer lezen ,vind je niet mooi fijn het hoef niet.
misschien een idee om dit forum te sluiten?
Dat klinkt echt als een heel goed idee.
Daarnaast wil ik even kwijt dat ik taalfouten echt absoluut niets te maken vind hebben of iemand professioneel taarten kan maken of niet. Wat bezielt jullie? Mensen kunnen dyslectisch zijn, uit het buitenland komen, so what? Laat elkaar lekker in ieders waarde. Met een dyslectische zus kan ik echt erg pissig worden bij het lezen van dit soort berichten. Deze site heet toch niet deleukstewebsites.nl???
Na 70 + berichten weten we het inmiddels wel. Ik schaam me echt dood dat ik ook gereageerd had op deze topic want als ik dit had geweten had ik mijn commentaar lekker voor me gehouden.
Waar gáát dit nog over... het is niet zo dat omdat je je mening kùnt geven, je dat dan ook móet doen.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kunst en Kitsch