1

Onderwerp: Mijn eerste taartbestelling! ICE watch taart

Deze week heb ik mijn eerste taart gemaakt voor een 'vreemde'. Ik vond het reuze spannend om eens een taart te maken die niet voor mijn oma of opa is ;)

De opdracht was erg duidelijk. Iets grijs iets zwarts en iets met een ICE watch. Ze hadden graag een vierkante taart.

De taart heb ik bij het horloge 3d gemaakt, nog een taartje gebakken en in stukken gesneden! Ik heb via een google afbeelding alles op schaal berekend om hem echt te houden. Nadat ik de stukken had uitgesneden en ik er achter kwam dat door de marsepein het geheel kleiner werd heb ik deze strakke berekeningen los moeten laten met het maken van de cijfers ;)

Ik heb voor een strakke ondergrond gekozen omdat ik het horloge zelf al druk zat vond. Het leuke aan het horloge is dat het een ICE watch was en dat de jongen zelf Ike heette. Zo heb ik dus het logo iets aan kunnen passen en zijn naam in het horloge kunnen verwerken!

Ik heb er lang over getwijfeld of hij wel ging lukken maar eerlijk gezegd was ik erg tevreden voor een eerste opdracht!

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BLGROYTP.jpg

Ik ben net begonnen met mijn website! Neem een kijkje :)
www.taartenvanzita.nl

2

Re: Mijn eerste taartbestelling! ICE watch taart

Wauw, die ziet er heel goed uit! :thumb:

knap hoor en dan die secondes ook nog allemaal apart getekent....
Goed gedaan.

kijk ook eens op mijn website en laat een berichtje achter: http://miggels-taart.webklik.nl/page/homepage. Dank je wel.

4

Dankjulliewel!

Ik heb helaas die secondes niet getekent omdat ik geen foodpaint had. Het zijn dus allemaal miniscule sliertjes marsepein ;) Heb de sugar gun gebruikt om daar een lange sliert uit te spuiten en daar dus de stukjes van te snijden... Een heel werk maar het geeft toch een leuk resultaat :)

Ik ben net begonnen met mijn website! Neem een kijkje :)
www.taartenvanzita.nl

dan juist nog meer respect. ze zien er bijna allemaal even lang uit.

kijk ook eens op mijn website en laat een berichtje achter: http://miggels-taart.webklik.nl/page/homepage. Dank je wel.

6

Heel knap gedaan!!

7

Jeetje wat een werk zal hè daar aan gehad hebben! Knap gedaan hoor!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

8

waauw zeg heel erg goed gelukt hoor!!!!
Fanny

Respect!!!!!!
Erg mooi gemaakt!  :Y
:thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

10

Wauw, heel leuk!  :thumb:

11

wat een werk moet dat zijn geweest!  :thumb: