Onderwerp: Mijn eerste taartbestelling! ICE watch taart
Deze week heb ik mijn eerste taart gemaakt voor een 'vreemde'. Ik vond het reuze spannend om eens een taart te maken die niet voor mijn oma of opa is
De opdracht was erg duidelijk. Iets grijs iets zwarts en iets met een ICE watch. Ze hadden graag een vierkante taart.
De taart heb ik bij het horloge 3d gemaakt, nog een taartje gebakken en in stukken gesneden! Ik heb via een google afbeelding alles op schaal berekend om hem echt te houden. Nadat ik de stukken had uitgesneden en ik er achter kwam dat door de marsepein het geheel kleiner werd heb ik deze strakke berekeningen los moeten laten met het maken van de cijfers 
Ik heb voor een strakke ondergrond gekozen omdat ik het horloge zelf al druk zat vond. Het leuke aan het horloge is dat het een ICE watch was en dat de jongen zelf Ike heette. Zo heb ik dus het logo iets aan kunnen passen en zijn naam in het horloge kunnen verwerken!
Ik heb er lang over getwijfeld of hij wel ging lukken maar eerlijk gezegd was ik erg tevreden voor een eerste opdracht!
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden 

www.taartenvanzita.nl