Onderwerp: taartenparade van het weekend
Een stapeltaart, boltaart en grote ronde taart. Een heel werk maar tevreden. Alleen het lint van de stapel had beter erom gemoeten. Maar na tien pogingen kreeg ik het echt niet beter. Tips??

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » taartenparade van het weekend
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een stapeltaart, boltaart en grote ronde taart. Een heel werk maar tevreden. Alleen het lint van de stapel had beter erom gemoeten. Maar na tien pogingen kreeg ik het echt niet beter. Tips??

Leuk hoor!
Heeft er niemand een tip om een lint er mooi recht op te krijgen zonder dat hij naar binnen vouwt?
Lekker bezig geweest hoor....
Misschien je taart iets strakker afsmeren met botercreme, eerst dijkje langs onderrand spuiten, dan vul je direct de oneffenheden op. Draai je je taart wel om als je hem gebakken hebt?? (Duzzz de onderkant wordt de bovenkant)
Succes met je volgende creaties 
Dank je wel voor de tip. Ik had hem wel omgedraaid maar kreeg hem niet helemaal plat onder. Ik had dit nog nooit gehad bij de andere taarten. Het is ook alleen bij de onderste taart.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » taartenparade van het weekend