Onderwerp: vraag over koekjes
Hoe lang kan koekjes met fondant bewaard worden in cellofaan zakjes?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » vraag over koekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoe lang kan koekjes met fondant bewaard worden in cellofaan zakjes?
wow 47 mensen die gekeken hebben en niet eens 1 reactie!!
niemand die hier antwoord voor heeft??
Nee ik kan je niet helpen. Na een week waren ze bij mij op, maar ik had ze wel in een blik met een suikerklontje erbij. Ik hoop dat het helpt
Fondantkoekjes worden veel eerder zacht dan icingkoekjes. Of en hoe ze lang houdbaar zijn in cellofaan weet ik niet. Eerlijk gezegd nog niet eerder uitgetest. Wellicht kan je het uitproberen met een kant en klaar (gekocht) koekje wat je bekleedt met fondant.
wow 47 mensen die gekeken hebben en niet eens 1 reactie!!
Ach, op 20.000 geregistreerde leden is 47 natuurlijk niet echt heel veel, dus dat zou inderdaad best wel eens kunnen kloppen
Vergeet niet dat je titel heel vaag is, en van alles zou kunnen inhouden; allicht dat je dan veel kijkers krijgt die bij het lezen denken: "Nee, daar weet ik het antwoord niet op"
Dus, tip voor de volgende keer: probeer alvast wat specifieker te zijn in je topic titel, dan krijg je veel meer gerichte kijkers
( Ikzelf word door het woord 'koekje' al automatisch getriggerd, Pavlov reactie, maar da's mijn eigen afwijking )
Maar om op je vraag in te gaan; ook ik ben geen fan van het bewaren van koekjes met fondant bekleed, al dan niet in een zakje; ik vind ze de dag erna al flink achteruitgaan, dus vind het geen aanrader
Nee ik kan je niet helpen. Na een week waren ze bij mij op, maar ik had ze wel in een blik met een suikerklontje erbij. Ik hoop dat het helpt
bedankt voor je antwoord.
Fondantkoekjes worden veel eerder zacht dan icingkoekjes. Of en hoe ze lang houdbaar zijn in cellofaan weet ik niet. Eerlijk gezegd nog niet eerder uitgetest. Wellicht kan je het uitproberen met een kant en klaar (gekocht) koekje wat je bekleedt met fondant.
bedankt voor je antwoord. dat is een goed tip.
gr.
rabia schreef:wow 47 mensen die gekeken hebben en niet eens 1 reactie!!
Ach, op 20.000 geregistreerde leden is 47 natuurlijk niet echt heel veel, dus dat zou inderdaad best wel eens kunnen kloppen
Vergeet niet dat je titel heel vaag is, en van alles zou kunnen inhouden; allicht dat je dan veel kijkers krijgt die bij het lezen denken: "Nee, daar weet ik het antwoord niet op"
Dus, tip voor de volgende keer: probeer alvast wat specifieker te zijn in je topic titel, dan krijg je veel meer gerichte kijkers
( Ikzelf word door het woord 'koekje' al automatisch getriggerd, Pavlov reactie, maar da's mijn eigen afwijking )
Maar om op je vraag in te gaan; ook ik ben geen fan van het bewaren van koekjes met fondant bekleed, al dan niet in een zakje; ik vind ze de dag erna al flink achteruitgaan, dus vind het geen aanrader
Bedankt voor je reactie.
Volgende keer zal ik specifieker zijn.
Ik maak zelf koekjes met fondant en die zijn dan de volgende dag op, maar voor een vriendin wil ik koekjes maken en verpakken in cellofaan zakjes. Dit heb ik eerder niet gedaan en wil daarom ook weten hoe lang ze goed houdbaar zijn.
Zo weet ik ook of ik de dag van te voren moet maken of het ook eerder kan?
gr
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » vraag over koekjes