51

Re: Babytaart Me to you beer

Hij is echt heel gaaf. Heb net naar het filmpje zitten kijken. Maar nu was ik heel benieuwd hoe je de maten heb uitgemeten?? Kan niet vinden welke mallen je daarvoor nodig hebt??? Hoe heb jij dat gedaan??

52

Sorry voor mijn late reactie...al even niet meer op het forum gekeken.
Allereerst bedankt voor jullie leuke reacties!  :)
Annemiek: klopt! Thanks voor je tips. Ga ik zeker doen!
Carlien: cupcakes mix. Biscuit bleek niet sterk genoeg. Wel dowels gebruiken..ook met cake.
Denise: spuiten met Royal icing. Zie het filmpje van Paul bradfort op YouTube.
Annet: ik heb geen maten. Gewoon gekeken en toen een inschatting gemaakt. Sorry, mijn mallen ook niet bewaard  :(  anders kon ik ze voor je opmeten. Ik zou zeggen..doe het op je gevoel. Als ik de beer nog eens maak zal ik een how to plaatsen.

Groetjes

53

Wow, deze is te gek! Ik ga hem opslaan!  :thumb:  :D  O-)

Groetjes, Monique

54

Wauw, die is net echt...

VoorIedereGelegenheid is er wel een taart, cupcakes of high tea te verzinnen. www.vooriederegelegenheid.nl

55

mooi gedaan  :thumb:  :thumb:  :thumb:

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

56

Mooi, mooi mooi!  :thumb:

57

Wauw! Wat versta jij onder sinds kort baken? Een paar jaar?

58 Laatst bewerkt door Lotus272 (31-10-2012 19:22)

Haha nee, dit was mijn vierde taart ooit  :o
Helaas heb ik niet veel tijd om taarten te maken, maar ik vind het wel helemaal geweldig om te doen!!!  :Y  :Y  :Y
Dankjewel voor je reactie!

59

Sinds kort begonnen en je maakt dit?????????

Oooo-oooooo....ik heb net pas mijn materiaal besteld en ga één van de komende dagen/weken mijn eerste taartje maken...Maar hiér durf ik me nog niet aan wagen, hoor!

Wat doe je dat super! Ik zou alvast niet kunnen zeggen dat je maar pas begonnen bent!

Ik dacht als beginontwerpjes eerder aan simpele dingetjes :-) beren, kastelen, prinsessen, dacht ik dat dat voor een niveautje hoger was.

't Forum zit dus blijknaar niet alleen voor kunstenaars, ook no geens vol natuurtalenten. Ik ga hier serieus mijn best mogen doen om mijn fotootjes te durven posten:-)

60

Wauw wat een geweldige taart! Ik vraag me toch af hoe je het snuitje er zo op hebt gekregen?

61

Wow, die sla ik op als ik mag. Hier wil ik me in een heel moedige bui wel eens aan wagen... ooit.... als ik een paar jaar ervaring bijheb  :Y

62

Wauwie, super dat je dit kunt als je je 4e taart laat zien....  !!

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

63

:P  dankjewel voor de complimenten, wauw!! Hihi leuk om te lezen hoe verbaasd mensen zijn. Word er haast een beetje verlegen van  :P

Een schatje.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline