Onderwerp: Dora... nee toch Tinkerbell!
Ik had een tijd geleden een vriendin beloofd een taart te maken voor de verjaardag van haar dochtertje. Het werd waarschijnlijk een Dora-taart. Die leek me wel te doen. Maar later kwam ik erachter dat ik dan in 1 week 3 taarten moet maken. Dat vond ik toch een beetje te druk. Ik ben nog aan het bijkomen van een druk taartenweekend en mijn inspiratie én zin zijn wel een beetje op.
Ik wilde afzeggen maar toen hoorde ik dat het meisje er al helemaal naar uit keek en graag een Tinkerbell-taart wilde. O nee, he, dat is nog veel lastiger dan Dora! Maar hoe kan ik nee zeggen tegen een meisje dat graag een Tinkerbell-taart wil voor haar 3e verjaardag? Dus heb ik de moed maar verzameld en ben begonnen. Wat is dat lastig puzzelen zeg! De eerste Tinkerbell werd uiteindelijk best aardig, maar er zaten allemaal pluisjes op. Dat vond ik er niet zo fris uitzien. Toen maar weer opnieuw begonnen. Ik ben er wel achter dat ik geen puzzeltalent ben hoor. Ik snap echt niet hoe sommige mensen dat doen. Ik moet toch maar eens een workshop gaan volgen.
Maar goed, hij is af (gelukkig!) en hopelijk is de kleine meid er blij mee. Er zitten ook glitters op de taart, je ziet het niet op de foto maar het steekt heel mooi af met het paars. Het is trouwens een 20 cm taart, gevuld met 3 lagen: aardbeikwarktaart, aardbeijam en slagroom.
Wat vinden jullie ervan? Reacties vind ik altijd heel leuk!