Onderwerp: Toos inspiratieloos en blauwe trekkers
Als je eigen kind jarig is, dan heb je natuurlijk geen tijd en inspiratie voor een geweldige taart. Dus mijn eigen kleine man moest het doen met een stapel (want minder te decoreren dan twee aparte taarten
) en natuurlijk geen mooi gemaakte foto
. Heel eenvoudig met de brandweer en trekker uitstekers en een beetje dust om er toch nog wat van te maken.
Hoe anders waren de voorbereidingen voor ons neefje zijn taart. Aan het eind van de vakantie, dus alle tijd. Met een plannetje in het hoofd en op tijd begonnen met stoeien met de patchworkcutters. Maar niet alles kan soepel verlopen dus er zitten nogal wat strategische decoraties op de taart
om dat te verdoezelen. Ik heb mij nu ook weer uitgeleeft met de dust en de kwasten. En ja ik weet dat ik het cakeboard ook had mee moeten nemen met bekleden, maar dat is een ding voor mijn "to do"-lijstje voor de volgende keer.
aargh na vraag helft van mijn verhaal en laatste foto's weg, dus rest nu opnieuw schrijven

Neefje is erg gek van trekkers en vooral de blauwe New Hollands, dus een andere kleur zat er niet in.

Koeien horen er ook bij. Maar heb nogal wat ruzie gehad met het zwart verfen, daarom geen echte close ups
.

Voor de schaapjes was ook wat dust nodig om ze er toch een beetje als schaap eruit te laten zien. Zo uit de steker kun je er niet veel van maken.