1 Laatst bewerkt door taart van gout (02-11-2012 16:36)

Onderwerp: ook ik verstuurde een taartje

Hoi dames,

ook ik was onderdeel van het taarten verstuur project 2012 ;-). Vorig jaar ook meegedaan en toen was er letterlijk niets over van mijn taart die toen door een fout 14 x door het sorteerprocess was gegaan en er 1,5 week over gedaan had met de postnl maar ik wilde toch ook dit jaar weer graag meedoen. Vast thema was er niet echt, ik had bedacht dat het leuk was om als soort van thema "wat ik altijd al heb willen maken maar nog niet aan toegekomen ben" te doen en de dames waren het met me eens en daar kwamen dus de verschillende taartjes die jullie voorbij hebben zien komen uit, zo ook die van mij. Geïnspireerd op die van Sandra Lala die ik een tijdje geleden langs zag komen.... Animal van de Muppets. Helaas hield ook dit jaar de postbode niet van taart, stond een enorm papier op met "deze kant boven" en zeer breekbaar maar hij stond op zijn kop op de tuintafel te wachten op de dame waar ik naartoe stuurde ;-) Lang leve, leren lezen ;-).
Trouwens gevuld met hazelnootbotercrème en peer (uit blik), vonden vooral de kids erg lekker begreep ik.
Kijk in het verstuurtopic (deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=210052) hoe hij aankwam maar hier hoe hij was voordat hij op de bus ging

https://dl.dropbox.com/u/16125677/animal%20zwart%201.jpg

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola

2

Re: ook ik verstuurde een taartje

Wat heb je een gave taart gemaakt!

Echt leuk! Hoe kom je erop.  :lol:

Marsepientje schreef:

Echt leuk! Hoe kom je erop.  :lol:

hij is al een keer eerder gemaakt hoor, door sandra lala hier op het forum. Ik had hem toen opgeslagen en in mijn mapje gezet, nog een keer maken. Nu was het dus "iets maken wat je altijd al hebt willen doen maar wat er niet van komt" dus vandaar deze taart, de rest van mijn mapje was echt niet geschikt voor verzending ;-)

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola

Ik vind hem het ontzettend grappig!!!!!!
En het leren lezen zou een goed plan zijn. Al moet ik zeggen dat bij de meeste taarten de schade meevalt. Dus complimentje voor ons inpakkers en toch ook wel voor post.nl
Groetjes!!!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

6

Vind hem geweldig!! :thumb:

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten