Re: mijn resultaat van de masterclass Circuslady van Annelies
Zooo, wat mooi zeg! Zo'n workshop zou ik ook heeeeeeel graag willen volgen!!! Denk dat ik Annelies maar eens ga vragen of ze de ws nog meer gaat geven!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » mijn resultaat van de masterclass Circuslady van Annelies
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zooo, wat mooi zeg! Zo'n workshop zou ik ook heeeeeeel graag willen volgen!!! Denk dat ik Annelies maar eens ga vragen of ze de ws nog meer gaat geven!!
Masterclass? Ik zou zeggen: meester-klasse!!! Dit is idd een pareltje om bij te houden. Heb nu keiveel zin om ook alle andere resultaten te zien! Jeezes toch dat je zoiets moois kan maken met taart en taartdecoratie is wel heel straf!
Miss Pebble schreef:Wat een lief toetje!!! En die kleding..... zucht.... Maak je die ook op bestelling in grotemensenmaat?
als jij denkt dat fondant lekker zit en niet gaat zweten, dan wil ik dat wel doen hoor
Ik zoek weer eens de "vind ik leuk"-knop
wauw!! echt prachtig..
Waaaaaaanzinnig!!! Jemig, wat een mooie details. Super!
Chapeau ! Diep respect voor de Master om dit aan de leerlingen over te dragen en die tot zo'n schitterend resultaat komen!
Je hebt haar bewonderend mooi gemaakt want ik blijf steeds terugscrollen
Ik sluit mij helemaal aan bij de vorige spreeksters. Wauw, wauw, wauw.
Gaaaaaaaaaafffffff.
Ook al zo'n lief eigen gezicht! Ik ben jaloers!
Ooownee! Ik mag ook in januari! KN miet wachten!!
Ik vind 'm prachtig, maar is het bedoeld als taart of als kunstwerk? Als taart neem ik aan dat niet alles te eten is?
Wauw, super gaaf!!!!!!!
ik heb de mijne als dummie gemaakt, als showstuk dus zeg maar. je zou hem wel als taart kunnen maken, ik zelf zou er dan voor kiezen om alleen het lijfje dan als taart te maken en het hoofd als dummie te houden. het hoofd is namelijk echt heel erg zwaar. het lijfje zou ik dan wel lekker wat molliger maken een soort van rubensvrouw
Ook dit is een prachtige creatie, en wat een mooie foto's.
Echt een showstuk, waar je tros op mag zijn
wauwww wat mooi!! eigenlijk zonde om dat van eetbaar spul te maken he
*zucht* wat ontzettend mooi!
En ik zie de rubensvrouw al helemaal voor me
........................................................................................ (sprakeloos!) Echt supergaaf! Ben ook helemaal weg van de kleur blauw met goud!
Wow....deze is heel gaaf!!!!
Wow, wat prachtig......die ogen!!! Lijken net van die kraalogen.....
Wow he-le-maal geweldig!
Ze is prachtig! Onwijs knap gedaan!
Kwebbel fantastischindrukwekkendgeweldigknap gemaakt!
En idd toch een kwebbel!
En opnieuw een Marco Borsato momentje: Even slikken en weer doorgaan....
... met ademen dan. Want Brenda, WOWWWW wat een kunstwerk.
Prachtig, echt!
En ik zou zeggen, doe eens 'silli' en schrijf een boek.
Echt, er is in Taarten(boeken)land steeds meer te koop, maar een boek a la Brenda ontbreekt nog echt.
En ik weet zeker dat velen hier dat met me eens zullen zijn.
Als het al niet tig keer geopperd is.....
ZO die is echt supergewelditastisch!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » mijn resultaat van de masterclass Circuslady van Annelies