Onderwerp: frosty of ouwel
wat word er het meeste gebruikt voor op een taart een frosty of ouwel? weet niet goed wat het verschil is tussen deze twee..
moet namelijk een taart maken voor iemand en die wil er een foto op hebben
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » frosty of ouwel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat word er het meeste gebruikt voor op een taart een frosty of ouwel? weet niet goed wat het verschil is tussen deze twee..
moet namelijk een taart maken voor iemand en die wil er een foto op hebben
foto krijg je mooier op frosty,eigelijk allees vind ik mooier op frosty maar soms moelijk die follie vervijderen
Ik heb frosty gebruikt. Foto is haarscherp. Folie verwijderen doe je kort even in de diepvries daarna kan je het heel makkelijk eraf halen. Succes!
okeey! Bedankt
en hoelang van te voren kan je die aanbrengen op de taart? en hoe?
Hier op frosty...veel fijner.... ;)
Hoi,
En ook veel lekkerder, ook belangrijk.
en hoelang van te voren kan je die aanbrengen op de taart? en hoe?
1 dag van te voren aanbrengen en plakken met wat tyloselijm. Of als de taart uit de diepvries komt, kun je het er zo opleggen. Vanwege de vochtige taart plakt het goed.
Wel opletten dat de taart niet nog heel erg vochtig is (opletten met doorlopen van kleuren van de afdruk).
Voor mij ook frosty sheets.
Zelf doe ik hem het liefst op de dag van ophalen erop om uitlopen te verkomen.
Ik doe hem dan ook ik een doos zonder venster om evt condens druppels te verkomen die dan weer op je mooie foto kunnen vallen.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Succes
dankjwel
Kan de taart met de frosty dan weer ingevroren of gaat t dan doorlopen bij ontdooien?
Kan de taart met de frosty dan weer ingevroren of gaat t dan doorlopen bij ontdooien?
Ja dat klopt, bij het ontdooien gaat de sheet vaak doorlopen van het vocht dat uit de taart komt, dus liever niet invriezen is mijn ervaring.
up van een ouder topicje...
Ik heb net CC toppers besteld in frosty...
Zou ik die kunnen uitknippen en voor een toefje ganache of slagroom zetten? Of gaan die smelten? Ofwel platleggen (& vastmaken met tyloselijm heb ik hierboven gelezen) op een plakje suikerpasta?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » frosty of ouwel